Silicon Valley? Nu, Berlin!

Silicon Valley? Nu, Berlin!

In dezinhibatul Berlin au aparut doar in ultimul an peste 500 de start-up-uri tech, semn ca Silicon Valley ar putea avea o replica europeana. Iar antreprenorii online iau cu asalt capitala germana. Un distins profesor de la Technische Universität Berlin pune pe masa cateva sticle de bere pe care scrie “Alkoholfrei”. Am reusit sa producem aici, in universitate, bere fara

Frecventa raritatii

Frecventa raritatii

Am fost de multe ori intrebat care a fost cel mai intens moment din copilarie care m-a influentat mai apoi in viata de business.Probabil cacel mai pregant dintre ele, legat de fascinatia unui obiect, s-a produs in fata vitrinei unui magazin de ceasuri  de Orlando Szasz, business angel Din clipa in care am stiut ca vreau un Poljot rusesc, care

Renuntati la regulile expirate!

Renuntati la regulile expirate!

Daca ati inceput planificarea pentru 2013, ar fi timpul sa schimbati modul in care construiti strategia si bugetele de marketing. Doar asa veti putea readuce cresterea pentru brandul vostru. Majoritatea companiilor isi incep acum planificarea pentru anul 2013, in conditiile in care in ultimul deceniu am trecut dintr-o criza in alta, cea mai rea dintre ele fiind criza economica globala

Apatia ucide brandul

Apatia ucide brandul

Auzim des afirmatii de genul “Clientul e inainte de toate”. Astfel de fraze vor ramane insa niste simple clisee daca brandul nu are capacitatea de a pune suflet in tranzactiile de zi cu zi. Plangerile formulate de clienti sunt vitale pentru o companie. Ele ne spun cum ne descurcam si ne dau sansa de a rezolva problemele care apar. Clientii

Customer experience – stie dreapta ce face stanga?

Customer experience – stie dreapta ce face stanga?

Fiti atenti la toate mesajele pe care brandul vostru le transmite clientilor. Si nu uitati ca acestea nu se limiteaza la reclamele aspirationale si posterele superbe de care sunteti atat de mandri. Experienta directa cu brandul e esentiala. Sunt uimit de fiecare data cand vad cum o campanie publicitara integrata, serioasa, desfasurata in massmedia – indiferent ca in medii clasice

Cazul brandului Inna

Cazul brandului Inna

Daca n-ati ajuns in 2011 la Zilele Biz, va voi face un mic rezumat al prezentarii mele din cadrul evenimentului. Si chiar daca ati fost de fata, materialul de mai jos este bun oricand pentru marketeri, dar si pentru lideri. Dar inainte de a ajunge la partea cu adevarat interesanta, adica la senzatia muzicala romaneasca Inna, sa trasam o paralela

Evaluarea beneficiilor oferite de branduri

Evaluarea beneficiilor oferite de branduri

Iata o metoda rapida si ieftina de a intelege valoarea brandului tau in ochii consumatorilor – adica acolo unde conteaza cu adevarat. Companiile mari efectueaza de multe ori studii de utilizare si atitudine care le ajuta sa afle ce beneficii ale brandurilor lor sunt mai importante in ochii diferitelor categorii de consumatori. In schimb, companiile mai mici nu dispun de

Aneta vazuta de Bogdan Naumovici 23 Communication Ideas

Aneta vazuta de Bogdan Naumovici 23 Communication Ideas

Aneta mi-a facut, poate, cel mai mare bine, din punct de vedere profesional. Nu m-a angajat la Connex, ca sef al departamentului intern de comunicare, prin 1999-2000. Asa am cunoscut-o pe Aneta, la un interviu de angajare ratat. Am vazut o doamna care graseia gratios despre un brand in care credea foarte tare. Si care inca nu era Connex-ul pe

Aneta vazuta de Cristian -Kit- Paul Brandient

Aneta vazuta de Cristian -Kit- Paul Brandient

Prima data cand am intalnit-o pe Aneta, habar n-aveam cine era si n-am fost emotionat deloc. Poate am fost chiar putin insolent, ca asa credeam atunci ca-i sta bine creativului. A doua oara cand am intalnit-o, proaspat intors din Singapore, stiam cine era si trudisem din greu ca sa ajung in fata ei. Ma macinau emotiile si sunt sigur ca

Cum analizezi valoarea de brand

Cum analizezi valoarea de brand

<p> <strong>Uita de analizele SWOT. E timpul pentru un nou instrument care sa ajute brandul tau sa castige increderea clientilor si compania ta sa lase concurentii in urma. </strong></p> <p>  </p> <p> Sa ne imaginam ca studiem un proaspat manager al unei echipe de Formula 1. Scopul sau este extrem de clar: sa castige Formula 1 in trei ani. Avand