Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Pentru a realiza inovatii de produs care sa aiba succes, trebuie sa stim dinainte ce vrea clientul. Iar cea mai directa cale de a obtine aceste informatii este sa-l lasam chiar pe client sa vorbeasca. DE MATTEO RINALDI SI PAUL GARRISON

De ce “O carte despre networking”?

De ce “O carte despre networking”?

Scriu “O carte despre networking” pentru ca oamenii sa devina constienti de beneficiile intrarii in legatura cu alti oameni, sa invete din greselile pe care le-am facut eu si sa ofer si altora experienta pe care am castigat-o de-a lungul

Audientele nu mai conteaza

Audientele nu mai conteaza

Atentia oamenilor este batalia care trebuie castigata de branduri. Audientele nu mai conteaza atat de mult. Inainte de a va revolta, lasati-ma sa va explic de ce cred asta! de Laurentiu Dumitrescu In realitatea lumii de astazi din ce in

Silicon Valley? Nu, Berlin!

Silicon Valley? Nu, Berlin!

In dezinhibatul Berlin au aparut doar in ultimul an peste 500 de start-up-uri tech, semn ca Silicon Valley ar putea avea o replica europeana. Iar antreprenorii online iau cu asalt capitala germana. Un distins profesor de la Technische Universität Berlin

Frecventa raritatii

Frecventa raritatii

Am fost de multe ori intrebat care a fost cel mai intens moment din copilarie care m-a influentat mai apoi in viata de business.Probabil cacel mai pregant dintre ele, legat de fascinatia unui obiect, s-a produs in fata vitrinei unui

Renuntati la regulile expirate!

Renuntati la regulile expirate!

Daca ati inceput planificarea pentru 2013, ar fi timpul sa schimbati modul in care construiti strategia si bugetele de marketing. Doar asa veti putea readuce cresterea pentru brandul vostru. Majoritatea companiilor isi incep acum planificarea pentru anul 2013, in conditiile

Apatia ucide brandul

Apatia ucide brandul

Auzim des afirmatii de genul “Clientul e inainte de toate”. Astfel de fraze vor ramane insa niste simple clisee daca brandul nu are capacitatea de a pune suflet in tranzactiile de zi cu zi. Plangerile formulate de clienti sunt vitale

Customer experience – stie dreapta ce face stanga?

Customer experience – stie dreapta ce face stanga?

Fiti atenti la toate mesajele pe care brandul vostru le transmite clientilor. Si nu uitati ca acestea nu se limiteaza la reclamele aspirationale si posterele superbe de care sunteti atat de mandri. Experienta directa cu brandul e esentiala. Sunt uimit

Cazul brandului Inna

Cazul brandului Inna

Daca n-ati ajuns in 2011 la Zilele Biz, va voi face un mic rezumat al prezentarii mele din cadrul evenimentului. Si chiar daca ati fost de fata, materialul de mai jos este bun oricand pentru marketeri, dar si pentru lideri.

Evaluarea beneficiilor oferite de branduri

Evaluarea beneficiilor oferite de branduri

Iata o metoda rapida si ieftina de a intelege valoarea brandului tau in ochii consumatorilor – adica acolo unde conteaza cu adevarat. Companiile mari efectueaza de multe ori studii de utilizare si atitudine care le ajuta sa afle ce beneficii