Personalizarea care depersonalizeaza

Personalizarea care depersonalizeaza

<p> In timpul liber citesc, printre altele, carti SF. Iar autorul pe care il devorez de fiecare data e Greg Egan. Australianul asta scrie intr-o maniera atat de unica, extrapoland niste teorii de mecanica cuantica, matematica, genetica, cosmologie, incat pur si simplu iti cresc neuroni noi. Partea neplacuta e ca scrie din pasiune, in primul rand. Si asta inseamna un

O scrisoare deschisa catre romani, cetateni europeni

O scrisoare deschisa catre romani, cetateni europeni

<p> <strong>LESLIE HAWKE este cofondatoare, in 2004, a Asociatiei Ovidiu Rom.  Lucreaza de 10 ani in Romania cu copii si familii sarace. Misiunea Asociatiei Ovidiu Rom este promovarea oportunitatilor egale pentru persoanele aflate in situatii de risc din Romania.</strong></p> <p>  </p> <p> Imaginati-va ce s-ar intampla daca un virus s-ar raspandi asupra Europei si ar avea implicatii severe asupra dezvoltarii

Brandingul de natiune – cateva principii fundamentale

Brandingul de natiune – cateva principii fundamentale

<p> Brandingul de natiune este, fara indoiala, o practica la moda in randul tarilor lumii. Daca pana acum 10 ani putine tari recursesera la tehnicile de branding pentru a-si clarifica si promova identitatea nationala, in prezent, avem de-a face cu o adevarata “cursa a inarmarii identitare”. Si in cazul tarilor, la fel ca si pentru produse sau servicii, putem vorbi

Aplauze si un sfat

Aplauze si un sfat

<p> Ma tot gandesc la anul 1984, in Romania: marea majoritate a actualei generatii de antreprenori si top manageri romani incepeau sau terminau liceul sau facultatea, in timp ce criza alimentara impunea un nivel de creativitate gastronomica despre care mi-e rusine sa vorbesc, nu aveam current electric, caldura si apa, nu aveam voie sa circulam cu masinile in week-end decat

Restructurarea costurilor

Restructurarea costurilor

<p> <strong>Cand tai ceva, ceea ce iti ramane va fi ori mai putin, ori mai mic, dupa caz. Sa luam drept exemplu o padure. Padurea este un intreg, care depinde de numarul copacilor din care este formata. Totusi, sa presupunem cataierea unor copaci este o nevoie stringenta a celor care administreaza terenul respectiv. Atunci se impune un proces de evaluare

Economia experientei: ce strategii globale functioneaza in relatia cu clientii?

Economia experientei: ce strategii globale functioneaza in relatia cu clientii?

In vremuri de criza, companiile resimt cel mai acut nevoia de diferentiere in mintea  consumatorilor, iar pentru a reusi acest lucru trebuie sa-si plaseze clientii in centrul unei  experiente pozitive la fiecare punct de contact cu brandul. Majoritatea prezentarilor de la European Customer Experience World (ECEW) au gravitat in jurul acestei idei, imbracate mai creativ sau mai tehnic in studii

Finantarea prin instrumente hibride

Finantarea prin instrumente hibride

Finantarea unei societati reprezinta un aspect care atrage multe discutii, mai ales in climatul economic actual, in care necesitatile de finantare au devenit in general mai acute si povara fiscala la nivelul grupului este monitorizata permanent.  Metodele de finantare a companiilor prin capital, imprumuturi sau prin “instrumente hibride” de finantare care combina elemente de imprumut si investitii de capital afecteaza

Dusmanul “raului” este “si mai raul”

Dusmanul “raului” este “si mai raul”

<p> <strong>De ce va continua piata imobiliara din Romania sa se contracte in acest an si de ce trebuie sa va bucurati (moderat)</strong></p> <p> <strong> </strong></p> <p> 2010 a inceput ca un an plin de promisiuni si noi provocari. Nu stiu de ce, dar prea multi oameni asteapta o revigorare a pietei imobiliare, fara nicio modificare sau miscare, nicio masura pentru

Printul nu moare. Doar jurnalismul

Printul nu moare. Doar jurnalismul

<p> <strong>Publicatiile din Romania trec acum printr-un proces de  restructurare a presei scrise, care trebuia inceput de mult</strong></p> <p>  </p> <p> Am scapat si saptamana trecuta. Nu s-a mai inchis niciun ziar. Dar nu o sa ma bucur prea devreme, pentru ca luna de-abia a inceput si anul nu s-a terminat. În fiecare an obisnuiesc sa fac un media mapping

A face sau nu o diferenta

A face sau nu o diferenta

<p> <strong>Care vrem sa fie mostenirea pe care o lasam in urma noastra prin diferenta, in bine sau in rau, pe care o putem face in fiecare zi?                      </strong></p> <p>  </p> <p> M-am tot gandit cum sa incep acest articol de opinie, mai ales ca nu va fi un lucru usor sa il termin “dintr-o suflare” alaturi de mult mai