Brandologul de serviciu

Brandologul de serviciu

Cui i-e frică de el are și de ce? Nu e lucru simplu să decantezi ce e aur de ce e aoleu, mai ales că ambele strălucesc, sub soarele puternic al media, cam la fel. Personal brandingul a devenit un

Pygmalion şi micromanagementul

Pygmalion şi micromanagementul

“Cel mai bun executiv este acela care ştie să îşi aleagă în echipă oameni de calitate şi apoi se abţine să se amestece atâta timp cât aceştia îşi fac treaba.” – Theodore Roosevelt Micromanagementul este un fenomen contraproductiv. Şi, din păcate,

La mulți ani, Biz!

La mulți ani, Biz!

Lucrarea noastră de educare financiar-bancară și de cultură de piață ar fi imposibil să fie dusă la bun sfârșit fără sprijinul susținut al tuturor canalelor mass-media. De 18 ani, ne bazăm pe Biz în acest efort. De Adrian Vasilescu Consultant

Mai e posibilă monitorizarea angajaților?

Mai e posibilă monitorizarea angajaților?

Mai este monitorizarea angajaților posibilă în lumina CEDO – cauza Bărbulescu și a noului regulament european de protecție a datelor cu caracter personal? În lumina noii decizii a Marii Camere CEDO și în contextul noilor reguli mai restrictive în domeniul

Piaţa imobiliară din oraşul Otopeni

Piaţa imobiliară din oraşul Otopeni

De Mihai Pătrulescu, Head of Strategic Analysis, Colliers Internaional Activitatea pe piaţa imobiliară din oraşul Otopeni a accelerat în mod remarcabil pe parcursul ultimilor ani, în special datorită proiectelor rezidenţiale. Comparativ cu alte localităţi din județul Ilfov, oraşul Otopeni beneficiază de

Motorul dezvoltării viitoare a Bucureștiului este Otopeniul

Motorul dezvoltării viitoare a Bucureștiului este Otopeniul

Expresia „România înregistrează un PIB pe locuitor dublu faţă de cel din urmă cu un deceniu” este extrem de generală. În realitate, Bucureştiul generează o valoare adăugată per capita mai mare decât Ungaria şi Estonia, iar Moldova, una similară celei

“Sunt ceea ce simt”- noua religie de pe piața muncii

“Sunt ceea ce simt”- noua religie de pe piața muncii

Impactul pe care “încrederea angajaților” îl are în nivelul de retenţie al companiei și în “engagement”, şi nu în ultimul rând în productivitatea angajaţilor încadraţi într-o companie oarecare din România, preocupă orice lider de business și, mai ales, orice profesionist

Bonusuri? Sau avem alte metode?

Bonusuri? Sau avem alte metode?

Când vorbim despre bonusuri, ne gândim automat la bani. În multe companii, bonusul este folosit ca mijloc de motivare. Și, de fapt, știm că de peste 40 de ani metoda ”recompensă (= bonus) și pedeapsă” nu funcționează ca factor motivator

5 strategii pentru a avansa în carieră

5 strategii pentru a avansa în carieră

Zilele trecute stăteam de vorbă, în pauză, cu unul dintre tinerii manageri veniți la o conferință. La un moment dat și-a luat inima în dinți și m-a întrebat ce sfat îi pot da într-o anumită problemă (foarte spinoasă) cu care

Ideologii roșii de sânge albastru

Ideologii roșii de sânge albastru

Râdeam deunăzi cu un prieten întrebându-ne: oare câți laburiști sunt în Camera Lorzilor din Parlamentul britanic? În ignoranța și naivitatea noastră ne închipuiam că niciunul. La verificare am rămas muți: răspunsul este 200 din 798, adică aproape un sfert. De