Avem potențial în agricultură. Cum îl putem accesa?

Avem potențial în agricultură. Cum îl putem accesa?

România are a șasea cea mai mare suprafață agricolă utilizată dintre țările Uniunii Europene și este printre primii zece exportatori mondiali de grâu și porumb. Vorbim despre o industrie care produce, anual, 15-18 miliarde euro. În tot acest timp, ȋn

Liderii organizației – părinții erei digitale

Liderii organizației – părinții erei digitale

Până în 2020, nevoia de abilități analitice și de luare a deciziei pe bază de date va crește cu 42%  de Horațiu Cocheci Tot mai multe studii și cercetări recente gravitează în jurul impactului tehnologiei asupra locurilor de muncă, într-un

Social media din perspectivă de business

Social media din perspectivă de business

Am împlinit recent 10 ani de când activez în social media. Timp în care am fost și blogger, și consultant. Din ambele ipostaze am văzut cum se raportează companiile la fenomenul social media. Text de Cristian China-Birta Probabil cea mai

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

Era anul 1996 și o zi foarte importantă pentru Sabeer Bhatia și Jack Smith, doi foști ingineri Apple. Aceștia tocmai ce obținuseră finanțare pentru ideea lor inovatoare, un client de email web pe care oricine îl putea folosi gratuit (un

România abuzată

România abuzată

Am scris de multe ori, pe urmele marilor autori ai liberalismului clasic, că statul este un sistem complex de stimulente perverse și de acte cu consecințe negative neintenționate, adică un iad pavat cu (cel puțin declarativ) bune intenții. De exemplu,

Drumul brandingului

Drumul brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început de drum, mai ales cei cu viziunea de a construi ceva pe termen lung. De Dochița Zenoveiov 

România trebuie să devină zonă liberă

România trebuie să devină zonă liberă

Lupta cu evaziunea a căpătat vara aceasta accente donquijotești și când spun asta mă gândesc nu doar la luptătorii antifraudă care au terorizat litoralul în căutarea bacșișului chelnerilor, ci și la sistemul split TVA, ce afectează dinamismul IMM și pieţele

Să redevenim oameni într-o lume a cifrelor

Să redevenim oameni într-o lume a cifrelor

Într-un moment în care businessurile se ghidează după cifre care arată numărul de clienți, numărul de vânzări, churn etc., provocarea constă în motivarea companiilor spre orientarea viziunii către client, nu ca număr, ci ca persoană. de Raluca Martin Clientul este

Costul angajaților care pleacă din companie

Costul angajaților care pleacă din companie

Cu câteva săptămâni în urmă, am primit un apel telefonic de la Dana. O cunosc pe Dana de câțiva ani. Ea a lucrat ca director de vânzări în Albania pentru o companie multinațională franceză. de Toine Kets  În 2015, ea