Orotoro deschide primul restaurant stradal

Lanțul de restaurante specializat în burgeri, Orotoro, iese din mall-uri cu primul restaurant de sine stătător pe care-l deschide în zona Piața Romană.

”Ne propunem să fim prezenți și cu spații stradale, cu trafic intens”, declară Georgios Malideros, proprietarul restaurantelor Orotoro.

Pentru a marca momentul deschiderii, agenția de comunicare Rusu + Borțun a creat un produs special, o combinație între cozonac și produsul emblematic Orotoro, burgerul. Ideea a fost pusă în practică prin colaborarea cu chef Iosif, responsabil pentru toate produsele din meniul Orotoro și nu numai.

Cozoburgerul este compus dintr-o chiftea din carne de mistreț și reprezintă un contrast de ducel și sărat. Produsul este disponibil la Orotoro din Romană și numai până la finalul lunii decembrie.

 

Din partea echipei Rusu+Borțun Brand Growers:

CD: Bob Toma; Group CD: Mihaela Neațu; Senior Art/Creative Partner: Marc Borțun; Art Director: Eugen Preda; Copywriter: Andrei Păduraru; Social media: Isabelle Dandoczi; Client Service Director: Miruna Macsoda; Photographer: Adi Bulboacă; DTP: Anca Uscătescu.