Parfumul care te surprinde cu adevarat

Fundatia Sensiblu atrage atentia asupra violentei domestice printr-o noua campanie neconventionala creata de agentia Geometry Global.  Un insert in revistele pentru femei intriga de la prima atingere: ceea ce pare a fi o reclama la un parfum de lux urmeaza sa devina un semnal de alarma puternic cu privire la abuzului fizic din Romania.

Advertorialul inserat de Fundatia Sensiblu in revistele pentru femei arata ca o reclama la un parfum de lux, insotita de o mostra. Mesajul indeamna femeile sa testeze parfumul frecand incheietura mainii de o suprafata predefinita. Cand fac acest gest, pe piele se transfera o vopsea violet. Astfel, este simulata o vanataie familiara femeilor care in mod constant sunt bruscate si agresate de catre partenerii lor de viata. In locul mesajului „testeaza parfumul” apar acum informatii despre cum poate Fundatia Sensiblu sa sustina si sa ajute victimele violentei domestice.

Prin mesajul ”Vanataia dispare, trauma ramane”, campania Sensiblu vrea sa vorbeasca atat cu posibile victime ale violentei domestice, indicandu-le o modalitate prin care pot cere ajutorul, dar si cu persoane din preajma victimelor care pot da mai departe mesajul de sustinere.

La nivel global, peste 700 milioane de femei sunt victime ale abuzurilor fizice comise de sotii sau partenerii lor. In Romania, intre anii 2004 si 2012, peste 940 de persoane si-au pierdut viata din cauza conflictelor in familie.