Partea goala a paharului

<p> Relatia dintre agentii, companii si bloggeri nu este nici pe departe numai lapte si miere. Sunt multe lucruri care nu merg bine si de fiecare parte a baricadei exista aspecte care ar merita imbunatatite. Cristian China- Birta a vorbit in prima sesiune a Social Media Snow Camp de la Paraul Rece despre partea goala a paharului in relatia dintre agentii, companii si bloggeri.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce gresesc bloggeri? </strong></p> <p> Nu au viziune pe termen lung.</p> <p> Nu au deschidere la ceea ce inseamna colaborarea cu o agentie</p> <p> Le lipseste seriozitatea.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce gresesc companiile?</strong></p> <p> Au manageri de tip “pliant” care nu-si dau seama ca lumea s-a schimbat si inca nu realizeaza ca social media nu este ceva optional.</p> <p> Nu au oameni pregatiti. Nu vor sa invete.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce gresesc agentiile?</strong></p> <p> Aloca prea multe conturi pe persoana.</p> <p> Nu se documenteaza suficient.</p> <p> Vorbesc cu bloggeri “ca din manuale”.</p> <p>  </p> <p> Dincolo de greseli, atat bloggerii, cat si agentiile si companiile, au in comun ceva esential. Toti vor sa castige bani si beneficii din afacerea numita social media. In acest context, au o mare responsabilitate: sa construiasca piata.</p>