Parteneriatul METRO GROUP si Grupul Auchan intra intr-o noua etapa

METRO GROUP si GRUPUL AUCHAN anunta astazi acordul de intrare intr-o noua etapa a parteneriatului lor la achizitii, la nivel national in Romania, dupa initierea acestui pas in Franta, saptamana trecuta. Dupa ce in luna noiembrie 2014, cei doi parteneri au inceput cooperarea la nivel international, pe fondul unui context deflationist si a unei evolutii importante in peisajul retailului european, caracterizat prin dezvoltarea aliantelor si a cooperarilor dintre actori, ambele la nivel international si national, cele 2 entitati au decis sa  extinda obiectivul cooperarii lor inovatoare, bazate pe doua modele de business complementare, incepand cu luna septembrie 2015.

In acord cu legislatia nationala in vigoare, METRO GROUP incredinteaza centralei de achizitii Auchan, printr-un sistem de mandat, negocierile condiiilor de achizitii aplicabile in 2016, pentru un numar selectiv si reprezentativ de categorii si furnizori, acoperind cele mai importante marci din Romania. Acest nou acord de cooperare vizeaza negocieri pentru produsele de marca la nivel local in Romania, combinand punctele forte ale retailerului Grup Auchan si cele ale METRO Cash & Carry, divizia de vanzari cu ridicata a METRO GROUP.

Fiecare dintre cei doi parteneri isi va conduce in continuare in mod independent propriile strategii comerciale si de vanzare, inclusiv construirea gamelor de produse, stabilirea preturilor si activitatile promotionale.

In Romania, cei doi parteneri opereaza doua modele de business complementare. Grupul Auchan este prezent cu 33 de hipermarketuri, in timp ce METRO Cash & Carry opereaza 31 de magazine cash & carry, servind clientii profesionisti.

Foto: Dreamstime