Patru noi clienti in portofoliul Publicis

Dupa un 2013 incheiat cu o cifra de afaceri de 18 milioane de euro si o crestere a departamentului de digital de 118%, Grupul Publicis Romania a castigat in prima luna a acestui an patru licitatii din cinci la care a participat.  

Totodata agentia anunta o campanie exportata si 3 campanii realizate pentru piete externe, precum Turcia, Croatia si Ucraina.

In ianuarie, Publicis Romania si-a adaugat in portofoliu un nou client – Farmaciile Dona, a castigat licitatiile pentru comunicarea digitala a parteneriatului Renault – Comitetul Olimpic Roman cu ocazia Jocurilor Olimpice de Iarna de la Soci, pentru lansarea noului model Nissan Qashqai (proiect complex, incluzand componente de ATL, BTL si Digital) si, respectiv, pentru realizarea si implementarea noii platforme promotionale Maggi.

“Chiar daca piata nu pare sa dea inca semne de redresare, anul 2014 are semne bune pentru noi. Iar rezultatele din ultimele 18 luni nu sunt deloc intamplatoare; sunt rodul unei strategii bine puse la punct si a unei structuri atent gandite pentru un maximum de eficienta si rezultate”, spune Alex Badila, Managing Director la Publicis. 

In ultimii doi ani compania a trecut printr-un proces de reorganizare interna. Departamentul de Creatie a fost structurat in 4 grupuri, fiecare condus de catre un Group Creative Director, in timp ce departamentele de Strategie si Digital au fost extinse, accentul fiind pus pe stimularea lucrului in afara clasicelor alocari departamentale.

In plus, agentia si-a continuat investitiile pentru extinderea capabilitatilor si resurselor in scopul oferirii de servicii complete de Trade, dezvoltare de Brand ID & Packaging si in special Digital.

In 2013, Publics a castigat 66% dintre licitatiile la care a participat (21 de pitch-uri castigate din 32), printre noii clienti intrati in portofoliu numarandu-se: Metropolitan Life, Pfizer, Subway si Alka. 

Tot in 2013, agentia a exportat 7 campanii in 5 tari, pentru clienti precum: Orange, Winston, Nestlé, in ultimii 3 ani reusind exporte 24 de campanii.

Printre cele mai relevante campanii Publicis din ultimele 12 luni se numara: 

Nescafé 3 in1, “Traieste la timpul prezent” – campania de lansare a noii platforme de comunicare 

Orange TV, campania “Televiziunea se schimba cu Orange” 

Pegas, “Internetul Poporului” – campania dezvoltata in jurul website-ului cu acelasi nume si care ofera o perspectiva savuroasa asupra internetului daca acesta ar fi existat inainte de 89’

Nutrivet, “Cat” si “Dog”– campanie care s-a bucurat de apreciere internationala, aducand o perspectiva noua in categorie

Politia Romana, “seatbeltb00bing” – campanie desfasurata pe Instagram

Maggi, “Detergentul” – spotul TV a intrat in top 5 al saptamanii pe Ad Forum.