Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Publicis România a obţinut patru trofee ediția de anul acesta a Cannes Lions, printre care primul Cannes Lion din România în categoria Mobile, şi trei nominalizări.

Plimbă Ursul, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee în categoriile Direct, Mobile şi Media.

În categoria Direct au fost, anul acesta, 2719 de înscrieri, iar Publicis a obţinut un Bronze pentru Use of Mobile. În categoria Mobile, agenţia a câştigat un Bronze pentru App Games, într-o categorie ce a strâns 1297 de entry-uri. În Media, Publicis a obţinut Silver Lion la Media / Public Sector şi Bronze Lion la Media / Use of Real-Time Data. Anul acesta, categoria Media a festivalului a strâns 2949 de entry-uri.

Ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions a strâns peste 40.000 de înscrieri din toată lumea.