Marketing Stiri

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

8 feb. 2018 < 1 min

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Reading Time: < 1 minut

Cea mai nouă campanie Metro Cash & Carry România, dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, îl are drept protagonist pe Pavel Bartoș. Campania susține programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de companie în urmă cu 2 ani.

Campania de anul acesta debutează cu un spot tv de 30 de secunde în care Pavel Bartoș descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.

Spotul a fost regizat de Anton Groves și realizat împreună cu echipa MME.

Echipa Geometry Global: Simona Costea – Client Service Director; Adriana Staicu – Account Director; Oana Mehedințeanu – Account Executive; Cristina Ungureanu – Head of Strategy; Alex Petrescu – Creative Strategist; Andreea Apostoliu – Strategic Planner; Mihai Fetcu – Creative Director; Stefan Vasilachi – Group Creative Director; Costina Dinulescu – Senior Art Director; Bogdan Costin – Senior Copywriter; Alina Croitoru – PR Manager; Radu Rotaru – Senior PR Executive

Echipa Metro România: Marina Zara – Head of Marketing; Andreea Diaconu – Sr. Marketing Communication Manager;

Metro Cash & Carry România este parte a grupului Metro AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Metro România are 5 centre de distribuție în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: