Pe bloguri, despre refinantare

<p> Luni <a href=”http://www.revistabiz.ro/prima-campanie-blogal-initiative-280.html”>am demarat</a> prima campanie <a href=”http://blogalinitiative.ro/fara-categorie/astazi-lansam-prima-campanie-din-istoria-blogal-initiative-client-bcr.html”>Blogal Initiative</a> si Biz despre creditul de refinantare al <a href=”http://www.bcr.ro”>BCR</a>. Ne-am propus sa facem la cateva zile o scurta “revista a blogurilor” trecand prin cateva dintre cele mai interesante postari despre tema refinantarii. Iata cateva dintre reactiile zilei de ieri.</p> <p>  </p> <p> Modul in care bloggerii aleg sa se implice in campanie este divers – fie ca <a href=”http://sorindrache.ro/2011/06/cum-e-aia-cu-refinantarea-bcr/”>analizeaza</a> campania BCR, vorbind despre viralitate si ideea de alegere a blogurilor ca mediu de transmitere sau ca isi <a href=”http://www.papen.ro/2011/06/08/tu-cu-cine-faci-blogging/”>stimuleaza </a>audienta prin concursuri si revenue sharing.</p> <p>  </p> <p> Am citit povesti creative, <a href=”http://pavelionut.eu/ce-este-refinantarea”>dialoguri</a> intre functionarul bancii si cel care vrea sa ia credit, experiente <a href=”http://prinbrasov.com/2011/06/cum-e-cu-refinantare-prin-bcr/”>personale</a> sau ale <a href=”http://www.soacra.eu/care-e-treaba-cu-refinantarea/”>colegilor</a>, <a href=”http://www.radubalan.ro/2011/06/06/succesul-e-garantat-de-produs-si-oamenii-care-il-promoveaza/”>prezentari</a> obiective urmata de comentarii pertinente. Avem si critici care variaza de la <a href=”http://www.ex-silentio.eu/2011/06/campanie-extra-super-mega-extraordinar.html”>scepticism</a> cu privire la produsul promovat pana la  un <a href=”http://mirceamester.ro/2011/06/06/o-opinie-despre-bcr-alta-opinie-despre-blogal-initiative”>apel</a> bine argumentat pentru transprenta si o<strong> </strong>relatie din ce în ce mai buna cu clientii.</p> <p>  </p> <p> Una peste alta, reactii numeroase si dintre cel mai diverse – atat pe bloguri si pe Twitter, sub hashtag-ul #refinantare. Daca ar fi sa gasim o idee comuna in toate, atunci aceasta ar fi de sustinere pentru decizia unui brand ca BCR de a-si promova creditul de refinantare printr-o campanie atat de mare desfasurata prin bloguri.</p> <p>  </p>