Stiri Marketing

Pegas lansează sistemul de franciză

16 iul. 2018 2 min

Pegas lansează sistemul de franciză

Reading Time: 2 minute

Pegas a lansat oficial, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză. 

pegas1

Între 5.000 și 25.000 de euro este investiția într-o franciză Pegas, în funcție de dotările dorite în magazin, începând cu mobilierul standard și încheind cu partea de entertainment. Francizatul va avea posibilitatea să dezvolte business-ul și în afara serviciilor din magazin. În funcție de tipul de clienți cărora se adresează, poate apela la partea de gaming, evenimente Pegas, flote de biciclete pentru închiriat sau vânzări online.

”Pachetul de franciză cuprinde inclusiv manualul operațional, cu proceduri și reguli clare de organizare a afacerii”, explică Mircea Coman, consultant francize PROFIT system în România .

De asemenea, fiind vorba de o afacere care, de regulă, are un puternic accent sezonier, a fost  creat un model de business bazat pe module variate ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului.

”Specificitatea magazinelor noastre este că ne concentrăm pe vânzările directe, față în față. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Cu toate acestea, vânzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem și platforma online la dispoziția francizaților noștri.” – Andrei Botescu, fondator, Atelierele Pegas

”La toamnă punem bazele fabricii de biciclete, astfel încât întreaga producție să fie făcută exclusiv în România. În plus, am aplicat la un fond de 3 milioane de euro pentru dezvoltarea unui sistem de bike sharing cu biciclete electrice.” – Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas.

În acest moment, Pegas are șapte magazine proprii, în București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța, dar vinde bicicletele în 300 de magazine partenere și pregătește deschiderea a câteva zeci de magazine în franciză numai anul acesta, atât în țară, cât și peste hotare. În plus, alte 4 magazine proprii vor fi deschise în curând, 2 în București, unul în Cluj Napoca și altul în Iași. La 6 ani distanță de la momentul în care a fost relansat brandul, producția a ajuns să depășească 25.000 de biciclete pe an și au fost create până acum 28 de modele. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: