Marketing Stiri

#pepsi #50deanidespiritliber

6 apr. 2016 2 min

#pepsi #50deanidespiritliber

Reading Time: 2 minute

Anul acesta Pepsi aniverseaza 50 de ani de spirit liber in Romania printr-o campanie care incurajeaza romanii pe tot parcursul anului sa puna  pasiunea mai presus de orice, sa isi depaseasca limitele, provocand regulile si status quo-ul.

O parte importanta a campaniei se deruleaza in online. Pepsi a lansat recent video-ul  „50 de ani de frumusete si stil in Romania”, ce invita utilizatorii sa aleaga o coafura, un stil vestimentar sau un tip de machiaj din ultimii 50 de ani si sa posteze rezultatul pe Instagram sau Facebook pe hashtagurile #pepsi #50deanidespiritliber.

In plus, in fiecare zi de luni, pagina de Facebook Pepsi Romania gazduieste roiectul “Zile de luni cu spirit liber” in care Deliric sau Andi Moisescu preiau pagina de Facebook  pentru o   zi intreaga si creeaza continut liber pentru cei care isi doresc zile de luni memorabile.

Despre Pepsi in ultimii 50 de ani

In anii ’70, brandul dadea savoare vacantelor pe litoral si petrecerilor de acasa, cu naveta de Pepsi lasata la racit in cada.

In anii ’80, Pepsi a fost restrictionat in comertul de larg consum, bautura devenind greu accesibila consumatorilor. Deschiderea unei sticle de Pepsi era un privilegiu si astfel Pepsi devenea moneda de schimb pentru romani. Era vremea serilor de film clandestin, organizate in jurul unui videocasetofon si al unei navete de Pepsi, ambele procurate “pe sub mana”.

Pepsi a adus primul mare concert din Romania, in 1992 – Michael Jackson: The Dangerous Tour – la care au participat peste 70.000 de spectatori si a sustinut echipa nationala de fotbal in cel mai de succes turneu final de la un campionat mondial – SUA ’94.

Din 1995 si pana in 2016 Pepsi a lansat, in premiera in Romania, parteneriate cu nume importante din sport si muzica: Bogdan Stelea, Adrian Mutu, Bogdan Lobont, Ciprian Marica, Inna, Antonia, Smiley, Corina, Marius Moga si Gheorghe Hagi.

Incepand din 2011, Pepsi a relansat colectia vintage Pepsi-Cola in editie limitata de vara, reafirmandu-si rolul de martor si „instigator” al spiritului liber romanesc.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: