Personalizarea PR-ului, o strategie nouă

alexandra-cirstea-micsorata

Alexandra Cîrstea

Agenția de relații publice GMP PR are un nou department. Este vorba despre departamentul de Measurement & Consumer Behavior, prin care își propune să ofere servicii de PR „croite” pe nevoile publicului.

Departamentul se va ocupa de înțelegerea în profunzime a consumatorilor, testarea mesajelor pe diferite publicuri, segmentarea pieței și măsurarea impactului campaniilor de comunicare.  Acesta va fi condus de Alexandra Cîrstea, absolventă a Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității din București. Experiența ei profesională include mai multe studii despre prejudecăți și stereotipuri și discriminarea femeilor pe piața muncii. De asemenea, tânăra are la activ peste 300 de ore petrecute pe teren, efectuând interviuri sociologice și interacționând, astfel, cu oameni din toate păturile sociale.

„Am creat acest departament ca urmare a unui proces amplu de schimbare a modelului de business, care a început odată cu lansarea departamentului de brand journalism de la începutul anului. Simțeam deja de ceva timp că agențiile de PR, așa cum le știm noi, nu mai răspund nevoilor complexe ale clienților de astăzi, asa ca am decis sa investim într-o serie de competențe vizionare pentru industria de PR din România”, declară Ioana Mănoiu, Managing Partner, GMP PR.

Departamentul va sprijini diviziile de PR din agenție: va identifica nevoile diferitelor publicuri, va contribui la personalizarea mesajelor pentru acestea și, ulterior campaniilor, va măsura impactul activităților de comunicare. În acest fel, agenția își propune să le demonstreze clienților impactul activităților de comunicare și să le arate rezultatele obținute prin investiția lor.