Peste un milion de produse în oferta eMag de Black Friday

eMag pune anul acesta la bătaie de Black Friday peste un milion de produse. Acesta este cel mai mare număr de produse din ultimii șase ani și implică reduceri între 30% și 80% la televizoare, telefoane mobile, laptopuri, frigidere, mașini de spălat, mixere, hote, produse de îngrijire personală și cosmetice, îmbrăcăminte și încălțăminte, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii și, pentru prima dată, produse din categoria Smart Home (1.500 de produse).

Reducerile totale vor fi de peste 35 de milioane de euro, iar vloarea estimată a comenzilor pentru ediția de anul acesta ajunge la 250 de milioane de lei. Reducerile vor fi susținute de eMAG împreună cu partenerii, printre care cei mai importanți sunt: Arctic, Apple, Asus, Huawei Romania, LG, Lego, Lenovo, L’Oreal, Philips, P&G, Samsung, Whirlpool.

Noutatea anului acesta este că retailerul online aduce, în premieră pentru România, 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică oferite de E.ON Energie România, pentru care factura este zero pe o perioadă de 6 luni Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienții vor beneficia de un preț redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh).

”Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Față de prima ediție, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80 de mii de produse în 2011, la  1 milion în prezent. Ne-am pregătit temeinic în ultimele 10 luni, pentru a le oferi clienților cea mai bună experiență, dar și multe surprize”, spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.

Numărul de magazine partenere eMag pregătite pentru Black Friday este de 2.000, dublu față de anul precedent.

Cum s-a pregătit eMag pentru ediția de anul acesta?

eMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante șase firme de curierat din România, astfel încât coletele comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Mai mult, eMAG le oferă clienților posibilitatea de a-și prelua coletele din cele 11 showroom-uri și din cele 202 de puncte de livrare deschise cu Poșta Română.

Cele peste 1 milion de produse ocupă o suprafață cu 65% mai mare față de ediția precedentă. Pentru a fluidiza livrarea produselor către clienți, eMAG a alocat anul acesta o suprafață de depozitare de 100.000 de metri pătrați, de dimensiunea a 20 de terenuri de fotbal. În primele două zile de după Black Friday (19 și 20 noiembrie) vor pleca zilnic spre clienți câte 150.000 de colete, care vor fi preluate de 160 de camioane zilnic.

Pentru că anul trecut 51% dintre clienți au comandat în Black Friday de pe dispozitivele mobile,  eMAG a investit 2 milioane de euro în servere și servicii de hosting, pentru o experiență bună de utilizare.

Cumpărături, și în rate

Clienții pot achiziționa mult mai ușor, anul acesta, produsele dorite prin facilitățile de plată noi: 36 de rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit.

Stocuri de produse din ofertă: peste 40.000 de televizoare; peste 20.000 de laptopuri; 50.000 de smartphone-uri; 17.000 de frigidere; 100.000  de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele); 35.000 de aparate de îngrijire personală; 1.500 de produse Smart Home; 100.000 de parfumuri și seturi cadou; 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri); 110.000 jucării și jocuri; 20.000 de anvelope