Companii

Philips si-a crescut vanzarile de produse verzi

25 feb. 2013 2 min

Philips si-a crescut vanzarile de produse verzi

Reading Time: 2 minute

<p>  </p> <p> Philips accelereaza inovatiile tehnologice pentru protejarea mediului, iar raportul anual infatiseaza cresterea vanzarilor pentru produsele verzi, care au un consum mic de energie si efecte minime asupra mediului, acestea ajungand sa insumeze jumatate din totalul vanzarilor Philips.</p> <p>  </p> <p> •        Vanzarile pentru produsele verzi, ecologice, reprezinta 45% din totalul vanzarilor pe 2012, ajungand la 11,3 miliarde de euro.</p> <p> •        In 2012, investitiile totale in inovatiile tehnice pentru sustenabilitatea ecologica au ajuns la 569 milioane de euro, majoritatea banilor fiind directionati catre dezvoltarea segmentului de iluminat pe LED, pentru reducerea consumului si a efectelor daunatoare asupra mediului.</p> <p> •        Obiectivul de reducere a amprentei de carbon a fost atins, in ultimii 5 ani reusind sa scadem cu 25% emisiile de carbon ale companiei.</p> <p>  </p> <p> Produsele ecologice Philips au atins vanzari de 11,3 miliarde euro in 2012, ce reprezinta 45% din totalul vanzarilor pe anul trecut. De asemenea, acest progres inseamna si o apropiere fata de valorile EcoVision ale companiei si de obiectivele impuse pana in 2015 de procesul de dezvoltare sustenabila.</p> <p> Segmentul de ingrijire medicala a inregistrat cele mai mari vanzari nominale in domeniul produselor ecologice, crescand vanzarile cu 36%, dezvoltandu-si portofoliul de produse verzi cu 16 noi sisteme ce imbunatatesc starea pacientului si faciliteaza accesul acestuia la ingrijire, in timp ce impactul asupra mediului este mult diminuat.</p> <p> Aceste realizari sublinieaza atentia continua si progresele programului de dezvoltare sustenabila a companiei Philips, precum si dorinta companiei de a imbunatati starea de sanatate si de confort a oamenilor prin inovatii. “Suntem mandri sa anuntam ca Philips imbunatateste viata unui om din patru de pe Pamant si ambitia si viziunea noastra este ca de inovatiile Philips sa beneficieze cat mai multi oameni – pana in 2025 sperand ca peste 3 miliarde de oameni sa aiba acces la produsele noastre”, a spus Jim Andrew, presedintele Consiliului de Sustenabilitate si Director de Strategie si Inovatie la Philips.</p> <p>  </p> <p> In 2012, Philips a investit 569 milioane de euro pentru inovatiile ecologice, in dorinta de a atinge obiectivul fixat pentru 2015, de a finanta cu peste 2 miliarde de euro acest program de sustenabilitate. Iluminatul a fost principalul domeniu de interes al investitiilor, peste 325 milioane de euro fiind acordate revolutionarii ecologice a iluminatului cu LED, scopul Philips fiind acela de a-l face eficient energetic, prin reducerea emisiilor de dioxid de carbon.</p> <p> Pentru sectorul de Consumer Lifestyle ne-am angajat voluntar sa eliminam treptat clorura de vinil (PVC) si substantele ignifuge bromurate (BFR) din produsele noastre, iar, pentru prima data in istoria aparatelor de cafea, cele lansate de Philips in cursul acestui an sunt lipsite de aceste substante.</p> <p> Raportul de sustenabilitate Philips 2012 face parte din Raporul Anual al Philips si poate fi gasit la: <a href=”http://www.annualreport2012.philips.com/”>www.annualreport2012.philips.com</a>.</p> <p>  </p> <p> Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie diversificata care ofera produse si servicii din domeniul sanatatii si bunastarii, concentrate pe imbunatatirea vietii oamenilor cu ajutorul inovatiilor. Ca lider mondial in sanatate, lifestyle si solutii de iluminat, Philips integreaza tehnologii si design in solutii centrate pe oameni, pe baza sugestiilor clientilor si a promisiunii marcii “sense and simplicity”. </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: