Platforma noua pentru berea Skol

Dupa ce anul trecut marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod, a fost promovata prin gust 100% malt si fara malai, in mai anul acesta este lansata o noua platforma de comunicare, intitulata “Din respect pentru bere, din respect pentru tine”.

Pornind de la realitatea ca, in multe ocazii, consumatorii sunt pusi in situatia de a face rabat de la standardele de calitate, noua campanie Skol aduce in atentia acestora importanta valorilor autentice.

Campania din acest an – “Din respect pentru bere, din respect pentru tine” – aduce pe agenda publica un manifest deschis impotriva compromisurilor de orice fel si, totodata, o revolutie pe piata berii pentru democratizarea calitatii.

“Credem ca la final de zi, toti cei care lupta pentru un viitor diferit merita sa ciocneasca o bere facuta exact dupa aceleasi principii cu ale lor. 100% malt inseamna calea cea grea, dar si calea adevarata. Skol se face dupa o reteta autentica, fara malai, deci fara compromisuri si nu pe calea usoara; si aceasta inseamna respect pentru bere si pentru bautorii ei”, a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte Marketing – URBB.

Campania de comunicare realizata de Publicis Romania contine executii TV, componenta de digital si comunicare in-store.

Echipa care s-a ocupat de campanie: Semida Duriga – Group Creative Director & copywriter; Marius Tudor – Copywriter; George Lupeanu – Copywriter; Catalin Paduretu – Senior art director; Mario Niculae – Junior Art Director; Miruna Macri – Junior Art Director; Catalin Albu – Client Service Director; Clarisa Rosu – Account Director; Victor Maier – Account Executive; Camelia Efrimov – AV Producer; Liviu Efrimov – AV Producer; Alina Tanase – Digital Account Manager; Tiberiu Bucovei – Project Manager; Constantin Bunica – PHP Developer; Ciprian Frunzeanu – Art Director.

Casa de Productie: Multi Media Est.

Portofoliul companiei URBB cuprinde pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.