Marketing Stiri

Povestea numerelor de pe tricouri transformate in formule matematice  

31 mart. 2016 2 min

Povestea numerelor de pe tricouri transformate in formule matematice  

Reading Time: 2 minute

Geometry Global Bucharest  a creat pentru Federatia Romana de Fotbal campania sociala „FRF sustine educatia”, ce a debutat printr-o actiune de PR in cadrul careia fotbalistii Echipei Nationale a Romaniei au purtat tricouri cu formule matematice inaintea meciului Romania-Spania din data de 27 martie.

Actiunea anunta lansarea primului manual de matematica publicat de catre Editura Niculescu, pentru clasa a IV-a, cu enunturi inspirate din spectrul fotbalului. Manualul auxiliar este inceputul unui program amplu prin care FRF sprijina educatia copiilor, o replica la adresa ratei abandonului scolar in Romania, care potrivit unui studiu Eurostat din 2014 se ridica la 18%, fiind astfel una dintre cele mai mari rate din Uniunea Europeana.

Manualul auxliar ce imbina matematica si fotbalul va fi distribuit din toamna. O parte din manuale vor fi donate catre scolile defavorizate si, in cadrul aceluiasi program, vor fi implementate si alte actiuni ce aduc impreuna educatia si fotbalul.

Campania a avut o acoperire locala si globala impresionanta. A fost citata de catre The Guardian, Huffington Post, BBC, Washington Post, Le Figaro, Le Parisien, Business Insider, Mirror.co, The Drum si alte publicatii de renume. Televiziuni din Romania au facut eforturi de cercetare si documentare in scoli, ce sustin initiativa impotriva abandonului scolar. Un comunicat de presa explicativ al actiunii, exemple vizuale si lingvistice ale manualului auxiliar, dar si un interviu cu ambasadorul principal, golgheter si olimpic la matematica, Claudiu Keseru au fost furnizate catre presa locala si internationala prezenta la meciul de fotbal.

Echipa Geometry Global: Bogdan Costin (Senior Copywriter), Stefan Vasilachi (Head of Art), Radu Popescu (Illustrator), Mihai Fetcu (Creative Director), Razvan Bodea (Account Executive), Luiza Dumitras (Account Director), Simona Costea (Client Service Director), Claudia Neagoe (PR Executive), Mihaela Zaharia (PR Manager), Codrin Badescu (Social Media Strategist), Cristina Petricanu (Digital Account Manager), Monica Gheorghe (Traffic Manager), Dorina Sandu (DTP Manager), Ionut Iacobache (Production Manager), Mircea Pascu (Managing Director).

Echipa FRF: Razvan Burleanu (Presedinte), Bogdan Popescu (Manager Vanzari), Razvan Mitroi (Manager Comunicare), Diana Pirciu (Marketing Specialist), Gabriel Berceanu (Manager Media).

Din partea editurii Niculescu: Andrei Niculescu ( Director de dezvoltare).

Colaborarea dintre Geometry si FRF a inceput in septembrie 2015, odata cu lansarea proiectului de Grassroots „Impreuna suntem fotbal.”

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: