Experiente de marketing impreuna

Daniel Pana, SAS Institute

Daniel Pana, SAS Institute

Daniel Pana este Country Leader al SAS Institute din Bucuresti din martie 2013, responsabil de coordonarea tuturor operatiunilor pentru pozitionarea si consolidarea prezentei companiei pe piata romaneasca. Anterior acestei pozitii a lucrat in cadrul BCR, unde a ocupat functia de Director Executiv al Diviziei de Marketing (2006 – 2012), Director Exectiv al Diviziei de Vanzari si Marketing (2004 – 2006),

Mirela Nemtanu, L’Oreal Romania

Mirela Nemtanu, L’Oreal Romania

Mirela Nemtanu este Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager pentru L’Oreal Romania, functie din care coordoneaza implementarea actiunilor de comunicare interna & externa, derularea proiectelor de CSR, regulatory affairs si public affairs. Este absolventa a Facultatii de Comert-Marketing, specializarea Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si a masterului cu aceeasi specializare din cadrul aceleasi facultati si

Alexandru Paius, IMAGE PR

Alexandru Paius, IMAGE PR

Alexandru Paius este unul dintre cei mai experimentati profesionisti ai industriei de PR din Romania. Absolvent al Academiei de Studii Economice, si-a inceput cariera ca jurnalist pe pozitia de redactor-sef al departamentului economic al agentiei de presa Mediafax. Apoi a pus bazele departamentului de comunicare al Mobil Rom (actualmente Orange), ocupand functia de PR Leader in cadrul companiei. De 17

Crenguta  Rosu, DC Communication

Crenguta Rosu, DC Communication

Cu peste 20 de ani de experienta in domeniul comunicarii dintre care cei mai multi petrecuti la DC Communication, Creguta Rosu este consultant in domeniul strategiilor de comunicare integrata pentru clienti din diferite industrii (Telecom, Banking, Asigurari, IT&C, FMCG, Servicii Profesionale, Servicii Financiare, Auto) si institutii. Este membru IPRA, membru fondator al CCRP si ARRP.

Oana Bulexa, MSLGROUP The Practice

Oana Bulexa, MSLGROUP The Practice

Oana Bulexa are peste 13 ani de experienta in mass media si comunicare. A lucrat mai intai ca jurnalist de presa scrisa si de televiziune, apoi a devenit consultant de PR. Din 2007, face parte din echipa MSLGROUP The Practice, cea mai premiata agentie de PR din Romania, unde a ocupat pozitii cu responsabilitati tot mai complexe. De-a lungul timpului

Ce este PR Xchange?

Ce este PR Xchange?

Pentru doua zile, sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza. Mai mult, ei vor schimba tabara. Vor lucra la client pentru a intelege mai bine nevoile companiilor si ritmul in care acestea functioneaza. La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze doua zile in agentii de comunicare pentru a vedea cum gandesc

Echipa PR Xchange 2015

Echipa PR Xchange 2015

Echipa de profesionisti care a acceptat provocarea PR Xchange este formata din 14 jucatori din industria romaneasca de comunicare. Oameni cu agende aglomerate si bugete impresionante pe mana, care au acceptat sa-si modifice programul si sa includa in activitatea de zi cu zi si o astfel de experienta. Cei sapte profesionisti din companii sunt: Mirela Nemtanu, Corporate Communication, Public Affairs

Etapele proiectului PR Xchange

Etapele proiectului PR Xchange

Echipa Biz a invitat sapte profesionisti in comunicare si sapte manageri din companii sa participle la Biz PR Xchange. In urma unei trageri la sorti, in cursul lunii octombrie se vor stabili si vor avea loc schimburile intre oamenii de PR si cei din companii.  Important: companiile alese nu sunt in concurenta directa. Nu se vor impartasi informatii confidentiale. Fiecare

Provocarea PR Xchange

Provocarea PR Xchange

Sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe tabara si sa lucreze pentru doua zile la client. La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze pentru doua zile in agentii de comunicare pentru a  a vedea cum gandesc oamenii de PR si ce pot face ei pentru o companie. Echipa Biz faciliteza, in luna octombrie, schimburi de experienta