Marketing Stiri

Premii romanesti la Magellan Awards 2015

12 nov. 2015 2 min

Premii romanesti la Magellan Awards 2015

Reading Time: 2 minute

Image PR si Dero au castigat doua premii in cadrul Magellan Awards 2015: Gold la categoria Business-to-Consumer Communication si pozitia a cincea in topul general al tuturor campaniilor inscrise.

Cu 98 de puncte din maximul de 100, campania a depasit in clasamentul final peste 1500 de proiecte din tari precum SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Austria, Polonia, Japonia, Coreea. De asemenea, campania este nominalizata la Romanian PR Award 2015, la categoria PR pentru Marketing – Produse si Servicii existente.

Campania a debutat in vara anului 2014, cand Dero a lansat provocarea catre comunitatea de artisti romani, profesionisti sau nu, de a realiza designul noului ambalaj pentru editia limitata Dero Ozon+ cu cerinta ca acesta sa reprezinte un simbol pentru prospetimea Romaniei curate. Din cele 180 de creatii inscrise in concurs, lucrarea castigatoare, votata online de catre publicul larg, a fost creatia designerului Lana Dumitru. In cea de-a doua faza a campaniei, Dero a adus la raft designul castigator si si-a rasplatit consumatorii printr-o colectie de haine in editie limitata cu acelasi model, semnata de Lana Dumitru. Colectia exclusiva a fost disponibila prin intermediul promotiei nationale Dero te imbraca in prospetime, in perioada februarie – aprilie 2015.

Cinci persoane publice recunoscute pentru admiratia pe care o poarta pentru folclorul romanesc – Loredana Groza, Andreea Esca, Teo Trandafir, Oana Cuzino si Dana Rogoz – au fost atrase ca ambasadori intr-o campanie non-branded. Fiecare dintre ele a purtat un produs din linia vestimentara in diverse contexte, punand in evidenta colectia semnata de Lana Dumitru, ca fiind unica si speciala.

In plus, campania Dero e al tau a fost sustinuta de activitati de media relations, prin vizite in redactii, comunicate de presa si media stories, in toate fazele campaniei.

Dero e al tau a beneficiat de o campanie integrata de comunicare ce a inclus si spot TV dedicat, expozitie in galerii comerciale, comunicare online si prin social media (pagina de Facebook Dero), executii in-store. Agentiile implicate in campanie sunt: Engines (Creatie), Kubis Interactive (Social media), Mindshare (Media), Syscom Digital (Promotie nationala) si IMAGE PR (PR).

Magellan Awards este o competitie care recunoaste excelenta in comunicare, organizata de Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare (League of American Communication Professionals). La editia de anul acesta au fost inscrise peste 1500 de lucrari.

Romanian PR Award este singura competitie in domeniul relatiilor publice din Romania, organizata de Forum for International Communications si aflata la cea de-a 13-a editie.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: