Prima campanie digitală lansată de HMD Global pe plan local

HMD Global, “The Home of Nokia Phones”, lansează campania de comunicare #Unitefor #Love, prima campanie digitală de brand inițiată la nivel local. 

HMD Global, cu sediul în Espoo, Finlanda, este noua casă care găzduiește telefoanele și tabletele Nokia. 

Campania reunește oameni din domenii diferite – muzică, teatru, literatură, handbal, gastronomie, skateboarding – debutanți împreună cu oameni consacrați, recunoscuți ca fiind curajoși în ciuda temerilor, îndrăzneți în confruntarea cu obstacolele, încrezători în pasiunea lor și loiali lor înșiși în detrimentul piedicilor.

În România, campania este dezvoltată de HMD Global împreună cu Romanian Artists Agency (RAA) și se desfășoară online. Este compusă din 7 clipuri de promovare, care vor fi postate pe pagina de Facebook Nokia Mobile. Cei care urmăresc pagina de Facebook pot câștiga două smartphones Nokia 8.

#Unitefor #Love debutează cu video-ul lui Adrian Despot și al Andradei Crețu, finalista echipei Despot la Vocea României.

Clipul poate fi urmarit aici

“Ne dorim să transmitem un mesaj simplu publicului: trebuie să avem încredere unii în ceilalți, pentru că fiecare dintre noi este o inepuizabilă sursă de inspirație, motivație și continuă învățare. Suntem împreună pe același drum, în care punem pe primul loc împlinirea visurilor și dragostea pentru preocupările noastre.”  – Tomislav Himbele, Head of Marketing CEE, HMD Global. 

Unul dintre cele mai apreciate branduri de telefonie mobilă, Nokia, a revenit pe piață cu o gamă extinsă de telefoane smart, care au sistem de operare Android pur, așa cum este dezvoltat de Google. 

HMD Global deţine licenţa exclusivă a mărcii Nokia pentru telefoane şi tablete. Nokia este marcă înregistrată Nokia Corporation.