Stiri Marketing

Prima impresie contează şi în social media

9 aug. 2016 < 1 min

Prima impresie contează şi în social media

Reading Time: < 1 minut

Credeţi că noua generaţie reuşeşte în cele 5 secunde, cât interacţionează cu site-ul  sau pagina Facebook a unui brand să aibă o experienţă plăcută şi să se îndrepte către achiziţie? Brandul în sine este o promisiune către consumator, iar fiecare promisiune ţinută întăreşte identitatea brandului şi fiecare promisiune încălcată o diminuează.

Toţi banii cheltuiţi pe un logo perfect, un site ca la carte, promovare ATL şi broşuri, se vor dovedi inutil cheltuiţi dacă cel mai important factor, consumatorul, nu crede în promisiunea făcută.

E clar că se poartă digitalul pentru că e dinamic, atrage imediat atenţia şi se adresează personal publicurilor ţintă sub forma celor mai provocatoare mesaje. Mereu în căutare de modele customer experience (se zvoneşte că cele tip 3D vor deveni tot mai populare), trebuie să ţinem cont de cât de bombardat este clientul.

În acest an, Social Media nu mai este o strategie, ci un canal media. Veniţi să aflaţi cum să anticipaţi dorinţele clienţilor în cadrul celei de-a 8-a ediţii a Conferinţei „Marketing în Direct” (29 Septembrie’16, Clubul Diplomatic Bucureşti). Evenimentul dedicat specialiştilor marcomm, „Marketing în Direct”, aduce unii dintre cei mai buni specialişti în domeniu. Conferinţa „Marketing în Direct” oferă marketerilor idei şi strategii cu aplicabilitate imediată şi aduce un plus de valoare prin studiile de caz prezentate.

Mai multe detalii despre Conferinţa „Marketing în Direct” pe http://www.marketingindirect.ro/.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: