Marketing Stiri

Primul manual de bord literar al unei masini

20 nov. 2015 < 1 min

Primul manual de bord literar al unei masini

Reading Time: < 1 minut

Dacia  lanseaza, in cadrul Targului International Gaudeamus 2015, primul manual de bord literar al unei masini. Manualul reprezinta simbolul a 10 ani de cand compania sustine literatura de calitate si targul de carte Gaudeamus.

Proiectul poarta semnatura agentiei Publicis.

Scriitorii Marius Chivu, Radu Paraschivescu si Iulian Tanase, alaturi de jurnalistii si liderii de opinie Vlad Mixich, Lucian Mindruta, Radu Naum si Victor Kapra au raspuns provocarii Dacia si au reinventat capitole banale, precum: “Cheia”, “Comanda electrica”, “Airbag-ul”, “Levierul de viteze” sau “Bancheta din spate” cu povestile si poeziile lor.

Lansarea manualului de bord va avea loc sambata, 21 noiembrie, ora 11.00, la Standul Dacia de la Targul Gaudeamus. Pe tot parcusul evenimentului, la stand vor avea loc lansari de carte, concursuri si alte activitati creative pentru copii.

Echipa Publicis Romania: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Dan Frinculescu – Group Creative Director, Mihai Costache – Copywriter, Adrian Iota – Art Director, Catalin Albu – Client Service Director, Eleodor Ghenoiu – Senior Strategic Planner, Clarisa Rosu – Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager.

Echipa Dacia: Anca Oreviceanu – Director Comunicare si Responsabilitate Sociala Grup Renault Romania,  Luiza Domnisoru – Sef Serviciu Relatii Publice Grup Renault Romania, Liliana Tebeica – Responsabil Evenimente si site corporate Grup Renault Romania,  Manager de Proiect Dacia@Gaudeamus, Monica Ionita – Responsabil Relatii Media Grup Renault Romania, Raisa Beicu – Responsabil comunicare interna Grup Renault Romania,  Florentina Crusitu – stagiar.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: