Publicis și Nurun, premiate la Eurobest 2016

Publicis România și Nurun au câștigat Aur, Argint şi Bronz pentru aplicația “Plimbă Ursul”, în cadrul festivalului de creativitate Eurobest 2016. Campania a fost premiată în categoriile: Media, Promo & Activation şi Direct.

Pe langă cele trei trofee și trei nominalizări pentru proiectul ACR & FIA, „Plimbă Ursul”, Publicis România a obținut și o nominalizare cu „Shop like a Jedi” pentru Carrefour România.

“Plimbă Ursul” este primul joc anti-plictiseală la drum lung, în care copiii învață reguli de circulație și sunt implicați activ în siguranța rutieră. Jocul este disponibil atât în Google Play, cât și în App Store, gratuit.

În tot acest an, Publicis și Nurun au obținut un total de 64 de trofee și 43 nominalizări la festivaluri, precum: Cannes Lions, D&AD, New York Festivals, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards, Golden Drum, Internetics şi Eurobest.

Publicis România/Publicis One este “Agenția Anului” la Golden Drum 2016, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală și de Est.