Raportul de sustenabilitate Heineken

Heineken a facut public raportul de sustenabilitate pentru 2015 “Brewing a Better World”. Raportul arata ca producatorul de bere a redus consumul de apa din fabrici cu 18% si a emis cu 25% mai putin CO2 fata de 2008, anul de referinta asumat la nivel global si local de grupul Heineken.  

De asemenea, compania a anuntat ca 70% din ingrediente sunt cumparate de la furnizori romani si a investit peste 1,6 milioane de lei programul Heineken pentru Comunitati, in orasele Constanta, Craiova, Miercurea-Ciuc si Targu-Mures.

Totodata, toate brandurile companiei indeamna la un consum responsabil si peste 75.000 de oameni au fost informati despre consumul responsabil de alcool prin programul Alcohelp. Peste 4.000 de oameni au primit consiliere psihologica si asistenta medicala in timpul programului de interventie Cortul de Chill, de la Vama Veche.

Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si ocupa locul 3 in lume in privinta volumelor de vanzari. In Romanian, grupul detine patru fabrici in Miercurea Ciuc, Targu-Mures, Constanta, Craiova si are peste 1.100 angajati. La nivel national, compania genereaza aproximativ 21.000 de locuri de munca indirecte.

In 2014, compania a investit peste 175.000 de euro in programe de responsabilitate sociala si 234 milioane de euro au ajuns la venitul national din vanzarea produselor (taxe).