Finanțe Stiri

Ratele la Idea Bank, platite prin Zebra Pay

13 ian. 2016 2 min

Ratele la Idea Bank, platite prin Zebra Pay

Reading Time: 2 minute

Idea Bank si ZebraPay anunta semnarea unui parteneriat pentru serviciile de colectare electronica a platii ratelor de credit prin terminalele de plata self-service. Parteneriatul este primul de acest gen din Romania si vine ca o alternativa de plata pentru clientii bancii.

Ratele aferente produselor de creditare oferite de Idea Bank persoanelor fizice pot fi achitate in numerar simplu, comod şi sigur, prin intermediul terminalelor de plata ZebraPay, amplasate in mall-uri, magazine de proximitate cu program prelungit de lucru sau diverse puncte de trafic din toata tara. Plata se realizeaza rapid in cativa pasi simpli, la indemana oricui, iar ratele vor fi considerate achitate chiar din momentul platii, fara nicio intarziere. (https://idea-bank.ro/persoane-fizice/Ideaservicii-la-distanta/ZebraPay). Serviciul de plata a ratelor este oferit in mod gratuit clientilor Idea Bank, arata banca, intr-un comunicat de presa.

“Acest parteneriat vine in completarea paletei largi de servicii pe care o punem deja la dispozitia clientilor nostri. Idea Bank este prima banca din Romania care s-a alaturat demersului nostru de a pune la dispozitia clientilor cat mai multe optiuni de plata, astfel incat acestia sa economiseasca cea mai pretioasa resursa: timpul. O singura oprire la un terminal de plata ZebraPay va oferi servicii precum plata facturilor, reincarcarea cartelei prepaid, achizitionarea de bilete de tren si avion, si plata ratelor de credit. Simplu, rapid si sigur”, a declarat Adrian Badea, CEO ZebraPay

“Parteneriatul incheiat cu Zebra Pay SRL face parte din planul tactic de implementare a strategiei Idea Bank pe segmentul digitalizare si dezvoltare a canalelor de tip remote. Toate eforturilor noastre in acest sens au ca obiectiv final confortul clienţilor noştri. Suntem convinsi ca operatiunile simple, sigure si localizate in proximitatea clientului produc economie de timp pentru acesta cat si pentru banca, fiecare partener din relatia client-banca folosind timpul fie pentru viata personala fie pentru dezvoltarea altor produse inovatoare”, a declarat Anda Mihaela Kaftanoglu – Director Retea, Idea Bank.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: