Management

Rebranding pe piata de resurse umane

13 iun. 2014 2 min

Rebranding pe piata de resurse umane

Reading Time: 2 minute

 

 Rebrandingul companiei vine in urma unui proces de evaluare a strategiei de comunicare realizat de INSUS. Specialistii au evidentiat doua atuuri majore ale EXEC-EDU pe piata de training: pe de-o parte pozitia de lider in dezvoltarea managerilor, mentinuta vreme de 17 ani si, pe de alta parte, reputatia pe care si-a creat-o in acest rastimp, de furnizor de cursuri consistente, facilitate de experti cu experienta solida de business. De la jumatatea anului, compania de training va avea si un slogan nou: “Antrenam competente”.“A investi in propria pregatire prin participarea la cursuri utile, care te provoaca cu adevarat, reprezinta o forma de a-ti pastra mintea activa”, spune Lavinia Rasca, director al EXEC-EDU.Concept of branding. Cyan and orange flasks.

 

“Similar cu antrenamentul corpului, dezvoltarea constanta a competentelor reprezinta un antrenament al mintii. Noi ne implicam in acest proiect de mindbuilding cu o echipa de antrenori excelent pregatiti si cu foarte multa experienta. Ii recomanda propriul succes ca antreprenori, manageri, consultanti si satisfactia cu care lucram de 17 ani, la EXEC-EDU. Ne diferentiaza gama foarte larga de competente manageriale pe care le dezvoltam, precum si caracterul practic si modern al tematicii programelor noastre”, adauga Lavinia Rasca. Schimbarea sloganului in “Antrenam competente” are o dubla motivatie: asociaza EXEC-EDU cu ideea de “mindbuilding” si aduce in atentie avantajul competitiv al companiei, care se centreaza pe consolidarea competentelor manageriale, de catre experti de calibru.

logo 1

Odata cu noul slogan, identitatea vizuala a EXEC-EDU a trecut printr-un proces de rafinare. Simplificarea vizuala a logo-tipului ii confera o consistenta mai mare. Implementarea noii strategii de comunicare si branding este realizata prin intermediul expertilor in comunicare si marketing INSUS si va implica un rebranding in toate punctele de contact ale brandului EXEC-EDU cu publicul tinta.  

 Foto: Dreamstime

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: