Marketing Stiri

Rebranding in PR de continut

17 nov. 2014 2 min

Rebranding in PR de continut

Reading Time: 2 minute

Agentia MCCANNPR si-a schimbat modelul de business mizand pe PR-ul de continut. Schimbarea este marcata printr-o noua identitate de entitate de brand.

Mai exact, agentia si-a propus sa iasa din zona de confort PR-ului traditonal si sa ajute brandurile sa gandeasca, sa actioneze si sa opereze ca un publisher.

imola zoltan_1
Imola Zoltan, Co-founder si Managing Director MCCANNPR

“Cand influentatorii nu mai sunt jurnalistii, ci insisi consumatorii, societatea are nevoie de jurnalism valoros, iar brandurile trebuie sa sara in ajutor. Traim intr-o economie a sharing-ului, unde continutul este moneda de schimb si mesajele de brand concureaza cu pisicute si selfiuri pentru atentia consumatorului. Ce distinge PR-ul traditional de cel bazat pe continut? Vrem sa ajutam clientii sa-si transforme brandurile in companii media, sa creeze si sa raspandeasca permanent informatie care are un impact real asupra vietii consumatorilor, sa interactioneze cu comunitatile prin experiente memorabile si pe toate canalele imaginabile” – Imola Zoltan, Co-founder si Managing Director MCCANNPR.

Andreea_Leonte
Andreea Leonte, Creative & Strategy Director, MCCANNPR

“PR-ul are toate avantajele sa ajute brandurile sa devina publisheri, poate mai mult decat orice alta divizie dintr-o agentie full service. PR-ul si-a construit un obicei din a evalua riscul de comunicare al unei idei creative puternice, dar potential controversate. PR-ul are background-ul jurnalistic sa poata transforma informatia in sursa de inspiratie, obisnuinta de a interactiona cu toate tipurile de stakeholderi, si experienta de a intoarce o criza de comunicare in favoarea companiei. PR-ul are viziunea strategica pentru a crea orice experienta de brand cu simtul raspunderii. Are si conexiunile, si ‘ochiul’, sa poata colabora cu cei mai talentati creatori de continut din industriile creative. Ce ne lipsea era experienta in digital si cercetare. Asa ca ne-am unit fortele cu Nielsen Consumer Insights si Agentia de Digital 648, si ne-am format propriul departament de creatie – pentru a putea oferi servicii integrate, coordonate de PR. «Contact is content» si in comunicare” – Andreea Leonte, Creative & Strategy Director, MCCANNPR

Noua identitate de brand MCCANNPR – identitate vizuala, slogan nou si un nou site web al agentiei – a fost creata de agentia de branding Storience.

“Solutia grafica identificata de Storience este nereplicabila de catre alt brand, cheia stand in numele agentiei. Metafora deschiderii simbolului 1C\N in MCCANN vorbeste despre modul in care o agentie dinamica si creativa precum MCCANNPR creeaza sens prin continut original” – Adriana Liute, Managing Partner Storience.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: