Marketing Stiri

Rebranding Transavia

5 iul. 2016 < 1 min

Rebranding Transavia

Reading Time: < 1 minut

Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient.

Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori  si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea acestora pentru hrana puilor crescuti in fermele Transavia, pana la abatoare, fabrica de procesare a carnii si distributie.

Transavia are 2.000 de angajat­i, 314 hale in 24 ferme de crestere a pasarilor si patru ferme de product­ie vegetala, o fabrica de nutre­turi combinate, trei abatoare si o fabrica de procesare a carnii. Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu ferme proprii de crestere in sapte judet­e din Romania (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mures, Harghita si Caras Severin). In 2006 compania a primit distinc­tia de furnizor al Casei Regale a Romaniei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: