CSR Stiri

Reciclare la rebranding

17 dec. 2014 < 1 min

Reciclare la rebranding

Reading Time: < 1 minut

Telekom Romania a colectat, in doar 3 luni de la rebranding, 16 tone de hartie cu vechea identitate, prin campania „Reciclam si Inovam”, desfasurata in perioada 29 septembrie – 14 noiembrie.

In perioada mentionata, angajatii au fost invitati sa adune materiale tiparite pe hartie cu vechea identitate si sa le aduca la puncte de colectare din sediile companiei. Cantitatea de hartie reciclata a salvat de la taiere peste 272 de copaci.

„De mai multi ani, desfasuram campanii de colectare hartie in cadrul companiei, hartie ce ajunge la companii de reciclare. Responsabilitatea fata de mediu face parte din strategia noastra – numai in 2013 s-au colectat si trimis la reciclare peste 70 de tone de hartie din companie”, se arata intr-un comunicat al Telekom Romania.

In urma campaniei, compania va transforma hartia reciclata in materiale pentru birou cu noul brand T, pe care le va oferi de Sarbatori angajatilor.

Brandul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebrandingul comun al Romtelecom si Cosmote Romania.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: