Relatia cu clientii, avantajul companiilor

Cele mai bune companii in relatiile cu clientii lor din Romania au fost premiate in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii. Evenimentul a fost organizat de The KPI Institute care a realizat pentru prima data in Romania un studiu privind relatiile dintre companii si clientii acestora. Conform rezultatelor cercetarii primele locuri, in domeniile lor de activitate, au fost ocupate de urmatoarele companii: Synevo, TNT, INS, Salad Box si Kaufland.

La categoria curierat locul I a fost ocupat de compania TNT, iar Urgent Cargus si Fan Curier au ocupat locurile II, respectiv III, la o diferenta foarte mica de punctaj.

In ceea ce priveste serviciile publice centrale, castigatorul a fost Institutul National de Statistica, in timp ce locurile doi si trei la aceasta categorie au fost ocupate de Ministerul Finantelor Publice si Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

La categoria restaurante, castigatorul a fost Salad Box, intrecandu-si in calitatea serviciilor oferite clientilor, concurentii KFC si Pizza Hut care s-au clasat pe locurile doi si respectiv trei.

Dintre retelele de hipermarketuri, Kaufland a fost notat de catre participantii la studiu ca fiind campionul categoriei sale, urmat indeaproape de catre Lidl si Auchan.

Studiul a fost realizat in perioada aprilie –  mai 2015 si a avut obiectivul de a identifica gradul de satisfactie al clientilor in raport cu serviciul de customer care al companiilor din Romania. Evaluarea a fost realizata prin intermediul mai multor sondaje de opinie aplicate clientilor a peste 350 de organizatii impartite in 26 de categorii. Studiul a luat in calcul 800 de variabile, iar prin intermediul raspunsurilor celor peste 1000 de participant la studiu s-au putut defini cele mai bune companii in relatiile cu clientii din Romania. Celor 26 de categorii le-au revenit cate trei premii individuale, iar marele castigator a fost compania Synevo, desemnata drept cea mai buna companie in relatiile cu clientii sai.

Gala Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii, organizata de catre The KPI Institute in parteneriat cu Acumen Integrat a completat evenimentul “Conferinta Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania 2015”.