Remodelari si planuri de extindere

Compania Liebrecht & wooD remodeleaza West Park Retail, care intins pe o suprafata de 74.500 metri patrati include primul si singurul outlet de specialitate din Romania si trei alte unitati de mari dimensiuni.

Noua campanie de marketing a West Park debuteaza in aprilie dupa lansarea unei noi identitati vizuale a proiectului, ce unifica toate magazinele sub un nou logo – devenit acum vizibil din autostrada A1 datorita unui panou luminos – cu scopul de a consolida numele parcului de retail. Una dintre cele trei unitati, cu o suprafata de 4.228 metri patrati, a fost complet renovata si va gazdui magazinul multi-brand DOMO (inaugurat pe 2 aprilie), precum si magazinul de mobilier si decoratiuni interioare cu design Italian, Casa Convenienza, cu o suprafata de 1.050 metri patrati, care se va deschide in luna mai.

In ultimele sase luni, Liebrecht & wooD Group a atras opt noi chiriasi pentru Fashion House Outlet Centre din West Park: Guess, Mustang Jeans, Intimo, Cielo Venezia, Faith by MD, Nissa, Napoleoni si TED’s.

West Park Retail include Fashion House Outlet Centre, cu o suprafata inchiriabila (GLA) de 20.300 metri patrati si alti retaileri mari precum Kika (28.740 metri patrati GLA – unicul magazin al acestui brand in Romania), Hornbach (19.960 metri patrati GLA) si Proges (1.340 metri patrati GLA). Parcarea parcului de retail are o capacitate de 2.150 de masini.

In viitor, West Park ar putea sa se extinda cu o noua unitate.

Liebrecht & wooD a intrat pe piata romaneasca in anul 2001, incepand cu dezvoltarea centrului comercial Militari din Bucuresti. In 2007, compania a inaugurat un complex de birouri – Victoria Park din Bucuresti, in valoare totala de 20.500 mp GLA. In 2008, primul si singurul outlet din Romania – Fashion House Outlet Centre Bucuresti a fost inaugurat ca parte integranta a parcului de retail West Park. Pana in prezent, compania a investit circa 200 de milioane de euro in Romania.

Liebrecht & wooD incepe lucrarile la proiectul Cernica Park, situat in apropierea autostrazii A2 si a centurii Bucuresti cu o arie de captare de 3 milioane de locuitori pe o raza de 90 min. Ansamblul va cuprinde spatii comerciale cu o suprafata totala de 88.000 m.p. si peste 3.500 de locuri de parcare construite pe o suprafata de 34ha, parte a unui lot de 60ha detinut de Liebrecht & wooD. Conceptul include un Fashion House Outlet Center, un hipermarket, o galerie comerciala, un magazin de bricolaj, un magazin de mobila, un magazin de articole sportive si multe altele.