Reparații într-o oră pentru smartphone-urile Huawei

Huawei anunță primul service premium din România al companiei, care oferă printre alte servicii și Reparația într-o oră, care nu presupune costuri suplimentare pentru clienți.

Huawei Customer Service Center, aflat pe Bulevardul Nicolae Bălcescu, nr. 23, oferă, pe lângă serviciile de after sales, și accesorii pentru smartphone-uri, de la huse pentru telefon și până la selfie-stick-uri, căști sau boxe portabile. Clienții pot, de asemenea, testa și cumpăra cele mai noi smartphone-uri Huawei. Clienții care nu sunt din București au la dispoziție o linie de telefon gratuită (0800.400.896), pentru a cere orice informație sau pentru a face o solicitare în legătură cu produsele sau serviciile Huawei.

“Huawei își propune să ridice ștacheta în materie de servicii premium pe piața locală de smartphone-uri așa că inovează în permanență pentru a depăși așteptările clienților săi, dar și pe cele ale românilor care urmează să achiziționeze un produs al companiei”, declară Zachary Jianglinchao, Country Director Huawei Consumer Business Romania.

Cei care cumpără noile modele Huawei P20 Pro și Huawei P20 de la Huawei Customer Service Center sau de la magazine autorizate Huawei, beneficiază de pachetul de servicii premium, care include reparația gratuită în cazul deteriorării ecranului, în primele trei luni de la achiziția produsului, cu condiția să se înscrie în prealabil pe site-ul companiei.