Speakeri

Panelul de speakeri este in curs de actualizare.

Lluis Martinez Ribes

Lluis Martinez Ribes

Associate Professor, Esade Business School Barcelona

Detalii

Lluis Martinez Ribes este Associate Professor la Esade Business School unde preda Inovatia in Marketing si Inovatia in Retail. Este membru al “Scientific Committee of e Channel and retail Academy” si a fost speaker la conferinte prestigioase precum Neuromarketing World Forum 2015 din Barcelona.
De asemenea Lluis publica articole blogul sau, martinez-ribes.com precum si pe Linkedin.
A lucrat ca si consultat pe retail in companii din 25 de tari, companii precum: AbbVie, Asics, Bayer, Coca-Cola, Desigual, Zara, Ikea, Nestle, Sentosa, Pepsico, Heineken, Mercadona, Migros, Unilever, etc.
A primit premiul Global Electronic Marketing Award in 1999 iar in 2013 a fost numit “Retail Innovation Expert”de catre Uniunea Europeana.

Adina Vlad

Adina Vlad

Managing Partner, Unlock Market Research

Detalii

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe care a infiintat-o dupa ce a parasit Synovate din pozitia de Client Service Director si unde a lucrat timp de sapte ani. Este absolventa de Sociologie la Universitatea Bucuresti, promotia 1998. La inceputul acestui an, Unlock Market Research a fost repozitionata din agentie de cercetare in companie de consumer knowledge si, odata cu rebrandingul, echipa Unlock a lansat Unlockers.ro, un blog despre tendinte si cunoasterea consumatorilor, ce se doreste sa devina o platforma de comunicare a transformarilor prin care trec romanii, atat la nivel local, cat si in raport cu tendintele globale.

Irina Pencea

Irina Pencea

Partner, Jazz & Curious

Detalii

Cu o experienta de peste 14 ani in publicitate, acumulata in agentii de top precum D’Arcy, Adviser, Momentum si Odyssey, Irina Pencea a infiintat in 2012 agentia de publicitate Jazz alaturi de doi parteneri si prieteni – Valentin Suciu si Diana Benko. Echipa Jazz concepe si pune in practica idei de comunicare integrate manifestate in orice mediu, pentru branduri precum Provident, Lay’s, Star, Müller, GSK, Preturi Pentru Tine, Dr. Oetker, Vichy Romania, Medlife, World Vision. Partener si Director de Strategie, Irinei ii place sa plamadeasca de la zero idei, proiecte, echipe. Astfel, 2015 marcheaza lansarea diviziei de shopper marketing Curious, care isi propune sa aduca competente strategice si creative in mediul de retail.

Silviu Diaconu

Silviu Diaconu

Director Achizitii Produse Proaspete, Carrefour

Detalii

Cu o experienta de peste 12 ani in retail, Silviu Diaconu a fost cooptat in echipa Carrefour Romania in anul 2003. Silviu a evoluat in cadrul departamentului de Achizitii de la pozitia de junior buyer pana la cea de director de achizitii, pe care o ocupa in acest moment. Pasionat de universul produselor proaspete, Silviu a cautat mereu moduri noi de a implementa o strategie sustenabila de sprijinire a micilor producatori locali.

Mircea Iancu

Mircea Iancu

Manager Retail Strategy & Operations, Vodafone

Detalii

Claudia Constantinescu

Claudia Constantinescu

Franchise Channel Manager, Vodafone

Detalii

Raluca Vasile

Raluca Vasile

Consultant Branding Senzorial & Scent Designer, Smartbrand

Detalii

Cu o experienta de peste 12 ani in strategie integrata de marketing, comunicare si brand management in companii precum: Porsche Leasing, BMW Group, Volksbank, Cetelem-BNP Paribas Group, si in agentii de branding, Raluca Vasile este, in prezent, Director de Strategie si Managing Partner al agentiei Smartbrand, ce aduce un concept nou pe piata din Romania, brandingul senzorial. A fost implicata in proiecte de anvergura premiate la nivel local si international: rebranding, campanii de activare de brand in-store si comunicare interna, decor de magazine, evenimente de brand aniversare experientiale/ senzoriale, office branding si space branding. Din 2011, este lector acreditat la MBA-ul City University Seattle, modulul “Strategic Brand Creation and Management”. De asemenea, este consultant certificat international in arta parfumului si design de interior cu studii de specialitate la Seattle, Londra, Grasse si Milano, necesare pentru a crea concepte de branding senzorial integrat.

Iulia Pencea

Iulia Pencea

Group Account Manager, Custom Research & Strategy, GfK

Detalii

Iulia Pencea are peste 10 ani de experienta in marketing si cercetare de piata, cu focus pe consumer intelligence, retail tracking si brand management. Ariile ei de expertiza sunt analizele de piata de brand si de pozitionare, dar si cele dedicate dezvoltarii de noi produse. A lucrat pe conturi internationale, coordonand peste 10 tari din regiune. Are o intelegere profunda a structurii retailului si mecanismelor sale, dar si o viziune cross-category asupra pietei romanesti si asupra celei din sudul Europei.

Matius Ichim

Matius Ichim

Fondator, Matius Studio

Detalii

Arhitect de profesie, Matius Ichim a ales acum 15 ani, specializarea in arhitectura de retail, domeniu in care a acumulat o experienta considerabila prin dezvoltarea de proiecte pentru retele de retaileri nationali si internationali ce activeaza pe piata romneasca: Lacoste, Frey Wille, Jacadi, Noriel, Benvenuti, Gatta, Lancel Paris, JPB Tabac Shop, Brise, Only For You, Kitchen Shop, LC Waikiki, Kitchen Shop, Jolidon, Killtec, Roberto Bravo, Oxybul, Sport Vision.
A acordat consultanta dezvoltatorilor imobiliari Neocity Group si Mivan Kier, este constant conectat la evolutia sociala a retailului, participand la targurile internationale de design si bucurandu-se de aprecierea NEPII, dezvoltatorul cu cea mai extinsa si dinamica activitate din Romania in ultimii ani.
Astazi, impreuna cu Alina Andries, managing-partner in studioul MATIUS si cu coautorii (arhitecti, designeri, ingineri specialisti), semneaza pana la 15% dintre spatiile ce se amenajeaza in Centrele Comerciale din Romania, MATIUS fiind singurul studio romanesc specializat exclusiv in sfera arhitecturii comerciale.

Bogdan Marcu

Bogdan Marcu

Head of Retail Department, DTZ Echinox

Detalii

Bogdan Marcu coordoneaza activitatea de leasing a echipei de retail DTZ si se concentreaza pe consolidarea portofoliului companiei prin identificarea de noi chiriasi si proprietari pentru noi oportunitati de afaceri.
Bogdan s-a alaturat echipei DTZ in 2008, iar in ianuarie 2014 a preluat conducerea departamentului de retail. In cei peste 7 ani de experienta, Bogdan a colaborat cu dezvoltatori si proprietari importanti din piata (Argo Capital, Nepi, APN Management Fund, DEGI, Lotus Market Oradea, Anchor Group, Raiffeisen Evolution, AFI Europe, Immochan, Atrium Centers, Belrom, Liebrecht & Wood, S Immo, CBRE Glabal Investors), incheind contracte pentru retaileri precum: Mango, Inditex, Marks&Spencer, LC Waikiki, Flanco, Domo, Tommy Hilfiger, Damat, Intersport, DM, New Yorker, Gett’s, Bata, Office Shoes, Otter, Colin’s, BSB, Nike, Ecco, Douglas.

Raluca Samoila

Raluca Samoila

Shopper Marketing Director, Geometry Global

Detalii

Raluca Samoila are 10 ani de experienta in retail. Dupa sase ani la client (Cora, L’Oreal, GSK), de 4 ani coordoneaza cel mai puternic departament de shopper marketing dintr-o agentie romaneasca, o echipa aplaudata in fiecare an in cadrul festivalurilor de eficienta locale si globale.
Proiectele derulate in cadrul agentiei apartin celor mai mari jucatori de pe plan regional pentru care echipa inoveaza constant mecanismele de promovare instore.