Up Romania va emite tichete de masa electronice

In urma adaptarii proiectului de Hotarare privind acordarea tichetelor de masa in format electronic, Up Romania a anuntat ca va emite cardurile de masa Cheque Dejeuner, care vor circula in paralel cu tichetele de masa pe hartie, alegerea formatului fiind la aprecierea angajatorului.

Tichetele de masa in format electronic Cheque Dejeuner, emise de Up Romania, se vor supune acelorasi norme, precum tichetele pe hartie. Acestea au aceeasi valoare nominala, stabilita prin lege – in prezent de 9,35 lei – si se acorda dupa aceleasi reguli – un tichet pentru fiecare zi lucratoare sau interval de opt ore in cazul angajatilor care lucreaza in ture.

“Introducerea tichetului de masa electronic este un pas natural in evolutia pietei din Romania, acest format fiind utilizat in alte tari de mai mult de un deceniu. Grupul Up are o experienta de peste 15 ani in lucrul cu acest suport, ceea ce ne ofera un know-how solid si o serie de proceduri care ne ajuta sa simplificam procesul de implementare pentru piata din Romania. Suntem pregatiti in orice moment sa emitem tichete de masa in format electronic, in acest moment asteptam doar obtinerea licentei, o etapa obligatorie pentru absolut toti emitentii acestor produse”, spune Elena Pap, Director General al Up Romania.

Reprezentanta companiei adauga ca tichetul de masa in format electronic va fi emis sub forma unui card, ce nu va putea fi insa folosit precum un card bancar pentru retragerea de numerar de la bancomat. Cardul va putea fi utilizat pentru plati in reteaua partenerilor care au contract de acceptare la plata a tichetelor de masa pe suport electronic incheiat cu Up Romania si va oferi o serie de avantaje, precum posibilitatea utilizarii unor fractii din valoarea tichetului de masa.  

Anul trecut, Up Romania a desfasurat un studiu pentru a afla opiniile managerilor romani cu privire la iminenta introducere a tichetelor de masa in format electronic. La capitolul beneficii angajatorii chestionati au mentionat reducerea activitatilor interne de distribuire a tichetelor. Mai mult, acestia vad o posibilitate reala de a asocia tichetele de masa in format electronic cu campanii de responsabilitate sociala, prin comunicarea atitudinii responsabile fata de mediul inconjurator.