Marketing Stiri

Run Project, pe 17 iunie

12 iun. 2015 2 min

Run Project, pe 17 iunie

Reading Time: 2 minute

Industria creativa se reuneste in seara zilei de 17 iunie, la Galateca, in cadrul RUN Project, evenimentul anual  in cadrul caruia sunt prezentate toate lucrarile romanesti inscrise la Cannes Lions.

Anul acesta au fost inscrise 144 de lucrari din Romania. In topul agentiilor cu prezenta consistenta in competitia de la Cannes se numara Geometry Global, Leo Burnett, Publicis si McCann, fiecare cu peste 20 de inscrieri.

Reprezentanti ai acestor agentii, dar si castigatorii Gold-ului de la Cannes Lions Cyber, competitia de 24 de ore, vor fi prezenti intr-un dialog cu participantii la evenimentul de la RUN Project.

In clasament se regasesc si nume noi de agentii sau de buticuri de creatie care au inscris pentru prima data la Cannes.

Tot in cadrul RUN Project vor fi anuntate echipele castigatoare ale competitiilor nationale de Cyber, Design, PR si Roger Hatchuel, armonizate ca in fiecare an de The Alternative School for Creative Thinking, cel mai premiat MBA Creativ din Estul Europei si singurul nume din industrie care a adus Gold romanesc de la Cannes, in ultimii doi ani.

Distributia lucrarilor inscrise, pe categorii, este: 5 Film, 4 press, 11 Outdoor, 15 cyber, 26 direct, 29 media, 18 promo&activation, 4 design, 20 pr, 8 mobile, 3 creative effectiveness, 1 branded content.

Numarul de inscrieri este cu 7 mai mic fata de anul trecut, insa numarul prezentei romanesti la Cannes, in calitate de delegati se anunta mai mare ca oricand.

“Competitiile internationale sunt dificile, dar sanatoase. Tocmai pentru ca este atat de greu sa castigi, prezenta in arena mondiala te-ajuta sa faci reset, sa-ti verifici sistemul de referinta si sa descoperi daca busola care indica nordul tau creativ functioneaza ca la carte. E mare lucru ca pentru tineri si juniori, pentru clienti si pentru agentii deopotriva,  Cannes-ul ramane etalonul ultim. Pana la Cannes, avem insa RUN-ul, care se anunta la randu-i un eveniment efervescent” , a declarat Teo Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions si fondatorul MBA-ului creativ The Alternative School for Creative Thinking. 

Participarea la RUN Project costa 50 de euro, pentru clientii si agentiile care nu au lucrari inscrise la Cannes.

Sumele obtinute vor fi investite in educatia noii generatii, pe platforma de la The Alternative School for Creative Thinking.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: