S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards 2017

În perioada 15 martie – 20 aprilie sunt deschise înscrierile pentru cea de-a șasea ediție a IAB MIXX Awards.

Competiția este structurată în 11 categorii: Best Brand Campaign, Best Performance Campaign, Best Native Advertising Campaign or Project, Best Mobile Branded App, Best Video Campaign, Best Content Marketing Project, Best Digital PR Campaign, Best Social Media Campaign, Best Interactive Experience, Most Experimental & Innovative Campaign, Best Mobile Campaign.

Agențiile vor fi evaluate de un juriu format din marketeri, executivi din agenții de digital dar și consultanți independenți sunt pregătiți să evalueze și să premieze inovația, creativitatea și eficiența campaniilor de marketing online autohtone desfășurate în perioada mai 2016 – aprilie 2017.

Agențiile premiate în cadrul IAB MIXX Awards vor deține un premiu oferit de filiala din România a International Advertising Bureau, cu 44 de reprezentanțe în toată lumea. În plus, campaniile câștigătoare au ocazia să se înscrie la premiile IAB MIXX Awards Europe, decernate în fiecare an în cadrul festivalului european INTERACT – platforma anuală de întâlnire între cei mai importanți reprezentanți ai pieței de advertising și digital la nivel european. 

Toate detaliile despre IAB MIXX Awards, precum și formularul de înscriere sunt disponibile aici.

Taxa pentru înscrierea unei campanii este de 100 euro pentru membrii IAB și 150 pentru non-membrii. Campaniile înscrise până pe 30 martie au reducere de 50%.

Pentru a veni în sprijinul agențiilor, IAB România organizează pe 24 aprilie un seminar dedicate scrierii unui brief de concurs. Seminarul se adresează în special Agențiilor (Accounts, Client Service, Strategiști, Creativi) care au în atribuții transpunerea în briefuri de concurs a campaniilor derulate. Trainer este Andreea Bozoi, mai multe detalii aici.

Gala IAB MIXX Awards va avea loc pe 15 iunie, sub forma unui eveniment special găzduit în cadrul ICEEFest.