Marketing Stiri

Salveaza numarul Depanero!

28 oct. 2014 2 min

Salveaza numarul Depanero!

Reading Time: 2 minute

McCann Bucuresti a lansat luna aceasta prima campanie de comunicare pentru Depanero, client castigat in septembrie 2014.

Depanero este o companie 100% romaneasca, detinuta de omul de afaceri Iulian Stanciu. In 2014, compania, care ofera servicii de reparatii electronice si electrocasnice, atat in garantie cat si post-garantie, a trecut printr-un proces de rebranding, anterior numindu-se Servskills. In prezent, este singura companie de acest gen cu acoperire nationala.

Campania „Salveaza numarul” va fi activa pana la sfarsitul anului 2014.

Comunicarea campaniei este realizata pe TV, radio, outdoor, print, online, in-store, dar si prin proiecte speciale. Spoturile TV au fost regizate de Shahar Segal şi produse de Mitra Film.

“Suntem un brand la inceput de drum si aveam nevoie de un concept actual, ancorat in realitate, simplu si de impact. McCann a reusit sa atinga toate punctele exprimate in brief si ne-au propus o solutie care se pliaza pe obiectivele companiei ”, a spus Adrian Antohi, Director General, Depanero.

“Pentru ca Depanero repara ce bagi in priza, scopul acestei campanii este sa ii convinga pe oameni sa memoreze numarul *4114 ca solutie unica pentru orice problema electronica sau electrocasnica. Conceptul campaniei porneste de la observatia ca atunci cand ti se strica un aparat, vrei sa suni pe cineva, dar de obicei nu ai pe cine. Executiile ilustreaza absurd situatii in care oameni din agenda telefonului tau vin si incearca sa te ajute. In zadar, evident. Spoiler alert: in spoturile TV veti vedea rugbysti care darama frigidere, magicieni care taie masini de spalat in doua, macelari care ciopartesc tablete, psihologi care incearca sa convinga televizorul sa se repare singur si foste prietene nervoase care distrug laptopuri”, a declarat Sebastian Olar, Group Creative Director, McCann Bucuresti.

Primele trei spoturi realizate pana in prezent sunt:

Din partea Depanero, echipa implicata in realizarea campaniei este formata din: Adrian Antohi–General Manager, Catalin Carcu – Commercial Director, Carmen Slavu – Marketing Consultant.

Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la aceasta campanie este formata din: Beatrice Iftimi – New Business Director, Diana Ceausu – Head of Strategy, Bianca Manescu – Strategic Planner, Cristian Calinescu – Account Manager, Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Simona Geaca – Senior Account Manager, Ionela Tatu – Account Executive, Catalin Dobre – Executive Creative Director, Sebastian Olar – Group Creative Director, Arpad Fekete – Art Director, Radu Constantinescu – Senior Copywriter, Alexandru Vasile – Copywriter, Tiberiu Munteanu – Head of AV Production, Alexandru Platon – AV Producer.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: