Marketing

Sanatatea, o noua zona de interes pentru utilizatorii de internet

11 mart. 2013 < 1 min

Sanatatea, o noua zona de interes pentru utilizatorii de internet

Reading Time: < 1 minut

<p> <strong>Accesul la internet pe scara larga (8,6 milioane abonati) genereaza schimbari in comportamentul de consum al romanilor. Mediul online reprezinta o prima sursa de informare, fiind cea mai simpla si la indemana optiune atunci cand utilizatorul este in cautarea unor raspunsuri imediate.</strong></p> <p>  </p> <p> Astfel, interesele romanilor au depasit zona de entertainment online si au dus la dezvoltarea unor noi domenii precum healthcare sau pharma.</p> <p>  </p> <p> Ianuarie 2013 comparativ cu ianuarie anul trecut arata o dublare a cautarilor legate de cuvantul  “<a href=”http://www.vaccinuri.ro/despre-vaccinuri.html” target=”_blank”>vaccinuri</a>”. In principal, informatiile cautate fac referire la <a href=”http://www.vaccinuri.ro/vaccinuri-obligatorii.html” target=”_blank”>vaccinurile obligatorii</a>, la <a href=”http://www.vaccinuri.ro/vaccinuri-romania.html” target=”_blank”>vaccinurile pentru copii</a> a caror cautari au crescut cu 80% sau la vaccinurile pentru bebelusi cautate cu aproximativ 40% mai mult comparativ cu luna ianuarie a anului 2012. In acelasi timp, datele ofera si cateva informatii intuitive legate de profilul utilizatorului si o directie de cercetare pentru companiile din domeniu.</p> <p>  </p> <p> Companiile pharma s-au orientat rapid si au (re)lansat produse dedicate acestui subiect. De remarcat sunt cele 3 proiecte Gsk: relansarea <a href=”http://www.vaccinuri.ro/” target=”_blank”>vaccinuri.ro</a>, lansarea <a href=”http://www.rotavirus.ro/” target=”_blank”>rotavirus.ro</a> si lansarea <a href=”http://www.virusvaricela.ro/” target=”_blank”>virusvaricela.ro</a>.</p> <p>  </p> <p> Toate aceste comportamente pot releva atat schimbarile in directiile de comunicare ale companiilor farmaceutice dar si oportunitatea pentru acestea din urma de a se adresa unui public in continua crestere. Desi pot fi percepute ca domenii ancorate in publicitatea traditionala, companiile pharma ofera din ce in ce mai multe solutii publicului lor din mediul online. Website-uri, forumuri, comunitati de medici si pacienti, dezvoltarea aplicatiilor destinate anumitor categorii de pacienti, toate acestea se releva ca fiind solutii si raspunsuri la intrebarilor utilizatorilor de internet, raspunzand la nevoile reale ale unui public din ce in ce mai numeros.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: