Sase branduri, un singur director de marketing

<p> Monica Eftimie este noul Chief Marketing Officer al KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Hard Rock Café, Paul si Cinnabon din Romania.</p> <p>  </p> <p> Din noua functie, Monica Eftimie va gestiona si va coordona activitatile de marketing pentru toate cele sase branduri pe piata locala, va implementa strategii de comunicare cu scopul de a creste cota de piata, dar si de a maximiza veniturile si notorietatea fiecarei marci.</p> <p>  </p> <p> “Este o adevarata provocare sa lucrezi pe marci atat de diverse, cu identitati de brand si modele de business distincte”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon si Hard Rock Café Romania.</p> <p>  </p> <p> “Monica aduce un plus de valoare echipei noastre prin experienta sa profesionala si know-how-ul dobandit in cadrul studiilor de specialitate din Statele Unite. Dovedind o intelegere profunda a fiecarui brand si o buna cunoastere a nevoilor si asteptarilor clientilor romani, sunt convins ca in scurt timp contributia sa in dezvoltarea marcilor pe piata locala va atrage rezultate foarte bune si o crestere a produselor noastre in topul preferintelor romanilor”, a declarat Mark Hilton, CEO, US Food Network and American Restaurant System.</p> <p>  </p> <p> Absolventa summa cum laudae a Northwestern University si a unui master in Business Administration la Georgetown University, Monica Eftimie are peste 10 ani experienta in industria alimentara. Si-a inceput cariera in domeniul comunicarii de marketing cu stagii de practica in cadrul unor companii precum Grupul Accor (Franta) si SAATCHI & SAATCHI Advertising, ajungand ulterior sa dezvolte campanii ample de marketing pentru unele dintre cele mai cunoscute companii din industria alimentara. Ariile sale de expertiza includ dezvoltare si implementare strategii marketing, project management, copy development, media planning.</p>