Schimbare in top managementul THE PRACTICE

<p> Incepand cu finalul lunii ianuarie a.c., Gabriela Lungu, Managing Partner & Creative Director <a href=”http://www.thepractice.ro”>THE PRACTICE</a>, se retrage din agentia de relatii publice pentru a incepe o cariera internationala ale carei detalii vor fi facute publice in curand.</p> <p>  </p> <p> Managementul THE PRACTICE este preluat de echipa formata din cei 2 oameni cheie ai agentiei, care au condus pana in prezent departamentele de PR si Social Media – Oana Bulexa si Monica Jitariuc, in calitate de Co-Managing Directors. Ele sunt sprijinite in noul rol de Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group Romania si fondator asociat al THE PRACTICE, care va achizitiona totodata actiunile detinute in companie de Gabriela Lungu.</p> <p>  </p> <p> “Ma uit astazi in urma si observ ca am reusit exact ce mi-am propus: am facut o agentie de care sunt tare mandra. Cei 6 ani cu THE PRACTICE au fost o aventura profesionala senzationala, care mi-a adus nenumarate motive de bucurie. Le multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi pe acest drum, clientilor care mi-au acordat incredere, partenerilor mei Ioana si Stefan care m-au sustinut, Oanei si Monicai – viitorii manageri ai agentiei care au lucrat alaturi de mine, echipei de super-fete de la THE PRACTICE si tuturor colegilor si partenerilor care m-au sprijinit in toti acesti ani. Nu-mi este usor deloc sa ma despart de companie si de oamenii dragi, dar o fac cu credinta ca las in urma o constructie solida si frumoasa.”, marturiseste Gabriela Lungu.</p> <p>  </p> <p> Referitor la colaborarea cu Gabriela, Stefan Iordache declara: "Ne bucuram ca am fost parteneri in toti acesti ani – a fost o colaborare foarte buna si vesela, care ne-a oferit numeroase satisfactii. O sustinem in planurile ei de viitor si ii multumim pentru rezultatele THE PRACTICE de pana acum.”</p> <p>  </p> <p> Predarea de stafeta la top managementul agentiei se face in urma unui bine gandit plan de succesiune, care au inclus identificarea si recrutarea de oameni cu potential de lider, pregatirea si promovarea lor pas cu pas pentru a acumula experienta necesara si chiar si o simulare de doua luni in vara anului 2012. Rezultatul este o tranzitie fireasca si usoara si o echipa de management competenta, responsabila si entuziasta, gata sa preia leadership-ul THE PRACTICE.</p> <p>  </p> <p> Oana Bulexa (32 de ani) are 11 ani de experienta in comunicare, lucreaza alaturi de Gabriela Lungu de aproape 8 ani si s-a numarat printre primii angajati ai THE PRACTICE. In cadrul agentiei, Oana a evoluat pe pozitii cu responsabilitati profesionale si manageriale tot mai mari, pana la pozitia actuala de Head of PR Department, implicandu-se la nivel de strategie, supervizare si implementare in unele dintre cele mai premiate campanii ale agentiei. De peste 2 ani, Oana conduce cel mai numeros departament al THE PRACTICE, aplecandu-se cu succes atat spre cresterea profesionala a consultantilor pe care ii coordoneaza, cat si spre dezvoltarea diviziei de PR prin consolidarea relatiei cu clientii actuali si castigarea de noi clienti. Din iulie 2010 Oana este si partener al agentiei.</p> <p>  </p> <p> Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienta in marketing, publicitate si PR; a fost recrutata in 2010 pentru a coordona departamentul de Social Media al THE PRACTICE. A dezvoltat cu succes divizia de Social Media – sub conducerea ei, departamentul a crescut (fiind unul dintre cele mai importante si respectate departamente de Social Media ale unei agentii de PR), portofoliul propriu de clienti s-a extins si au fost realizate multe campanii vizibile si eficiente care au primit nominalizari si premii importante la competitiile de PR si de digital din tara si strainatate. Monica a devenit partener in THE PRACTICE in primavara lui 2011 si este unul dintre specialistii in Social Media apreciati in industria comunicarii.</p> <p>  </p> <p> Cu privire la cum vor decurge lucrurile de acum inainte la THE PRACTICE, Oana Bulexa declara: “Inca din clipa cand a fost infiintata, THE PRACTICE a insemnat excelenta in comunicare. Cautam in permanenta superlativul, suntem pasionati de meseria noastra, suntem curiosi si creativi, ne place munca bine facuta, ne plac rezultatele eficiente. Asa ne stiu toti clientii si partenerii nostri, asa vom continua sa fim si pe viitor. Ne vom concentra pe a consolida tot ceea ce am construit pana acum alaturi de Gabriela si de intreaga echipa si pe a le oferi clientilor nostri aceeasi dedicare, acelasi profesionalism cu care sunt obisnuiti. Ii multumim Gabrielei pentru ca ne-a lasat sa furam meserie si sa ne imbogatim cu incredere, rabdare si pasiune pentru comunicare.”</p> <p>  </p> <p> La randul ei, Monica Jitariuc adauga: “Stiam dintotdeauna ca pentru THE PRACTICE, cea mai buna agentie romanesca de PR, nu exista limite de dezvoltare si de evolutie. Azi, ma simt onorata ca Gabriela ne-a incredintat, Oanei si mie, managementul companiei. Vom continua sa fim agentia de PR care face mult mai mult decat PR, o agentie inovatoare, care crede in rezultate prin creativitate. Vom continua sa fim in pas cu conceptele si tendintele internationale, sa ne asumam pozitia de lider in materie de strategie, de gandire si de instrumente de comunicare folosite, fie ca ele sunt de PR, Social Media sau apartin altor viitoare zone ale comunicarii. Vom continua sa facem cinste lui THE din THE PRACTICE.”</p> <p>  </p> <p> Despre noua echipa de management, Gabriela Lungu spune: “Sunt foarte increzatoare in noua echipa manageriala formata din Oana si Monica si foarte bucuroasa pentru ele. Sunt oameni pe care ii cunosc foarte bine, cu caracter si profesionalism, care lucreaza impreuna in agentie de cativa ani deja cu rezultate foarte bune, in care clientii au incredere si pe care industria ii cunoaste. Ele formeaza deja o echipa bine sudata si stiu ca au atat pregatirea, cat si energia pentru a conduce mai departe destinul THE PRACTICE.”</p> <p>  </p> <p> Stefan Iordache concluzioneaza: “Le uram mult succes Oanei si Monicai si suntem convinsi ca sub managementul lor compania va continua sa isi deserveasca clientii la standardele cele mai inalte si sa isi pastreze buna reputatie castigata pe piata.”</p> <p>  </p> <p> THE PRACTICE a fost fondata la finalul lui 2006, ca o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu (care fusese pana atunci la conducerea Ogilvy PR) alaturi de Ioana si Stefan Iordache (liderii grupului Leo Burnett).</p> <p>  </p> <p> Compania pornea la drum cu o echipa de 4 oameni si un singur client in portofoliu si isi propunea sa ajunga “un reper al industriei”. Sub leadership-ul operational si creativ al Gabrielei, THE PRACTICE a devenit in doar cativa ani cea mai premiata agentie romaneasca de PR, numarand pana astazi cca. 150 de premii si nominalizari la concursuri internationale si locale, printre care si titlul de Agentia Anului in Romania in 2009 si 2012. Compania se claseaza totodata pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report). In prezent THE PRACTICE are o echipa de 14 consultanti impartiti in 3 departamente (PR, Social Media, Events), lucreaza pentru numerosi clienti cu renume, printre care Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever, si are un portofoliu consistent de campanii de succes.</p> <p>  </p> <p> Compania este o prezenta constanta pe podiumurile competitiilor de profil, fiind in prezent Agentia Anului in Romania (titlu detinut si in 2009), prima agentie de PR din Romania premiata la Cannes Lions (Silver PR Lion in 2010), singura castigatoare a unui Grand Prix la o competitie internationala de PR (EMEA SABRE in 2008) sau singura detinatoare a trofeelor Global Sabre Awards (in 2011 si 2012). THE PRACTICE este parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile. Pe plan international, agentia este partenerul strategic al MSLGroup, reteaua de relatii publice din Publicis Groupe.</p> <p>  </p>