Speakeri

Vlad Ioan Tausance

Vlad Ioan Tausance

Strategic Planner, People & People

Bio: De mai bine de trei ani, Vlad Ioan Tausance este trainer pe teme de creativitate aplicata in cadrul unui proiect al Fundatiei Friends for Friends. De-a lungul timpului, a fost Content Manager, editor, project manager pentru proiecte online si consultant in comunicare. Pe parcursul campaniei electorale, este cel care s-a ocupat de strategia online si de multe dintre elementele creative ale campaniei lui Klaus Iohannis. Recent, impreuna cu Ioan Dan Niculescu, a fondat agentia de comunicare People&People.

Cristian Manafu

Cristian Manafu

www.manafu.ro

Fost jurnalist format in presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din Romania si cunoscut organizator de evenimente business-to-business. Din 2008, activeaza ca trainer si consultant in social media. Incepand cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau in-house despre social media si a derulat campanii si proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii si agentii de comunicare.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea

Head of Facebook Dept., Spada

Din martie 2013, Alexandru Negrea coordoneaza departamentul de Facebook Marketing in cadrul agentiei Spada. Scrie pe blogul alexandrunegrea.ro din 2006 si pe marketing20.ro, blog despre marketing şi comunicare online. Este trainer in cadrul Social Media School, platforma de training-uri pe care a lansat-o impreuna cu Andrei Rosca in 2012. A colaborat in ultimii ani, ca blogger sau ca trainer, cu mai bine de 100 de companii din Romania. In perioada octombrie 2010 – februarie 2013 a ocupat functia de Social Media Manager la BCR.

Mugur Patrascu

Mugur Patrascu

Managing Partner, iLeo

Mugur Patrascu este Managing Partner la iLeo, una dintre primele agentii de comunicare digitale, care astazi lucreaza pentru 30 de branduri cu o echipa de 25 oameni, si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Are 12 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 9 ani in digital. Dupa cativa ani petrecuti in televiziune, Mugur si-a inceput cariera in publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett si Grey, unde a condus regional comunicarea pe contul KENT

Iulian Padurariu

Iulian Padurariu

Marks

Director de marketing in companii importante romanesti ca Policolor, Murfatlar sau TVR, partener Trout & Partners pentru birourile din Bucuresti, Chisinau si Viena. Experienta sa numara 11 premii Effie, start-up-ul si dezvoltarea unor agenții de advertising importante si lansarea si pozitionarea unor branduri cunoscute romanesti. In echipa Marks, Iulian Padurariu activeaza ca si consultant de marketing asociat.

Virginia Otel

Virginia Otel

Communication Leader, Garanti Group Romania

De trei ani, Virginia Otel este Communication Leader al Grupului Garanti Romania. Cu o cariera de peste 20 ani in domeniul industriei financiar-bancare, a lucrat pentru fonduri de investitii, piata de capital, banking si leasing, acumuland expertiza in bussiness development, marketing, managementul resurselor umane, comunicare si general management si este implicata in diferite organizatii non-guvernamentale. Absolventa a Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Planificare si Cibernetica Economica, Virginia Otel a obtinut in anul 1993 un Master in Management si Administratie Publica, la Universitatea Liverpool din Marea Britanie, iar sase ani mai tarziu, diploma de Executive MBA de la ASEBUSS – Scoala de Afaceri Postuniversitara Romano-Americana in colaborare cu University of Washington in Seattle, USA.

Costin Cocioaba

Costin Cocioaba

refresh.ro

Costin Cocioaba are o experienta de peste 14 ani in comunicarea online, acumulata in pozitii si proiecte precum: indebara.ro – primul joc MMORPG din Romania (2 premii Internetics in 2004 si 2006); en1813.com – primul joc MMORPG din Comunidad Valenciana, cu nenumărate aparitii live la radio, TV si in presa scrisa; 4 ani petrecuti in calitate de Project Manager al departamentului de internet al ProTV S.A si, din 2011, conduce din pozitia de managing director agentia Bakers Digital Communication. Scrie de 11 ani pe bloguri, cele mai cunoscute fiind refresh.ro si costin.ro.

Radu Tanase

Radu Tanase

Co-Proprietar, Calif

Absolvent de Drept, fara insa sa fi practicat vreo zi meseria pentru care s-a pregatit in facultate, Radu Tanase, actualmente co-proprietar a trei kebab boutique-uri si a unui centru de productie, alaturi de Bogdan Jantea si de Alexandru Stoichitoiu, a lucrat timp de mai multi ani in industria ceasurilor. In timp, deprinzand aptitudini de vanzari, domeniu de care s-a simtit atras inca din prima zi de munca, a fost avansat Sales Coordinator, Sales Manager si Brand Manager pentru marci de renume precum Swatch si Calvin Klein.

Dan Costea

Dan Costea

Head of Digital, Tribal Worldwide Romania

Dan Costea lucreaza de 10 ani în advertising si brand management, timp in care a dezvoltat campanii de succes pe plan local si international, pentru clienti care activeaza in toate marile domenii de business: banking, telecom, auto, retail, pharma, fmcg, it&c, fashion, media. In aceasta perioada, a avut diferite roluri in cadrul thegroup, roluri care au presupus coordonarea conturilor si a echipelor interne, a eforturilor de new business si dezvoltarea agentiilor in plan calitativ. In prezent coordoneaza agentia specializata in digital Tribal Worldwide Romania, identificand oportunitatile de business unde ideile creative si tehnologia pot oferi brandurilor solutii eficiente de crestere.

Cristian China Birta

Cristian China Birta

Cristianchinabirta.ro

Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro şi antreprenor online. De formaţie jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” şi a lucrat în administraţie publică locală şi centrală, după care a devenit consultant în comunicare.
In 2007 a descoperit bloggingul şi a decis să meargă pe calea aceasta. Scrie pe blogul său personal chinezu.eu pentru despre social media, blogging şi antreprenoriat.
În 2011 a lansat si Blogal Initiative, o agenţie prin care desfăşoară campanii pentru bloggeri într-o modalitate inediată, care s-ar caracteriza prin „democratizarea” ofertei companiilor către bloggeri.
Din 2013 este implicat în Kooperativa.ro, care inseamna proiecte de nisa precum sportlocal.ro, blogdebere.ro, blogdefotografie.ro, blogdecafea.ro, blogdecinema.ro, taximetre.ro, toate reunite sub umbrela de brand Kooperativa 2.0, companie pe care o detine alaturi de Vlad Dulea.