Program

Rețelele sociale au devenit locul unde brandurile, personalitățile și utilizatorii se întâlnesc, interacționează și schimbă lumea. Social Media Summit îți oferă acces la cei care gândesc, creează și implementează campaniile de impact din România.

  • 8:30 - 9:00 Înregistrarea participanților

    Înregistrarea participanților

  • 9:00 – 11:00 Sesiunea 1

    TENDINȚE ȘI STRATEGII PENTRU 2017

    2016 a fost anul în care primul canal românesc de YouTube a ajuns la un milion de abonați, iar conținutul video online a luat amploare. Ca de obicei, cele mai receptive branduri și cei mai curajoși marketeri s-au alăturat deja acestui fenomen. Care sunt cele mai potrivite asocieri și cum vor reuși vloggerii-noile staruri ale internetului – să atragă bugetele de marketing ale brandurilor?

    Teme:

    • Top canale de comunicare în 2017. Cum arată peisajul social media și ce canale vor deveni vedete în acest an?
    • Starea vlogosferei
    • Cum ajută brandurile conținutul video creat de internauți?
    • Crowdsourcing marketing
    • YouTubers & vloggers: strategie de conținut, optimizare, investiții, audiență, promovare, venituri, colaborări cu branduri.

    Speakeri:

    • Cristian Manafu, Blogger, www.manafu.ro
    • Mugur Pătraşcu, Founder, Screen Native
    • Mihai Hash, Founder, Doza de Has
    • Emilia Brânzan, Industry Manager Branding, Google România
    • Michele Grassi, General Director, Enel Energie și Enel Energie Muntenia
    • Andrei Dragu, Business Development Director,  V8
    • Ana Maria Băjan, Director executiv de marketing, Business development & PR, Caroli Foods Group
  • 11:00 - 11:30 Pauză de cafea

    Pauză de cafea

  • 11:30 - 14:00 Sesiunea 2

    11.30-11.45

    LANSARE CAMPANIE meseriipe.net ÎN NOMENCLATOR
    Roxana Memetea, Managing Partner, DDB România

    11.45- 12.45
    INFLUENȚA ONLINE ÎN OFFLINE
    De la “like și share”, la sute de mii de persoane în stradă! Oameni din afara sferei influencerilor, bloggerilor sau vloggerilor celebri, au reușit să aducă online-ul în offline cu mesaje coerente, bazate pe date și informații concrete și bine sintetizate.
    Influența online devine o forță tot mai puternică în viața reală și creează microlideri și influenceri care vor juca un rol tot mai important în anii care vin
    Vino și află cum se propagă mesajele în social media, care sunt capcanele, dar și avantajele “bulei de pe Facebook” și care este diferența dintre informare și manipulare!

    Mona Dîrțu, jurnalist
    Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management România,
    Barbu Mateescu, sociolog
    Cătălin Teniță, Managing Partner, TreeWorks

    12.45-13.15
    INTRO ÎN UNIVERSUL COMPETIȚIILOR DE DEBATE

    Profesori de debate:

    • Alina Bucşa, Antrenor de debate, British Council
    • Nae Șovăială, Vice President, Asociația Română pentru Gândire și Oratorie (ARGO)

    13.15-14.00
    Debate : ONLINE VS MASS-MEDIA TRADIȚIONALĂ

    Competiție de debate moderată de Radu Atanasiu – Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management România

    Vom dezbate după regulile competițiilor de formal debate, cu două echipe pregătite cu argumente pro și contra, un cronometru și un juriu competent și imparțial.

    Echipa pro media online:

    • Monica Botez, Managing Partner, Golin România
    • Alexandru Oancea, Marketing Manager, VEKA România
    • Alexandru Negrea, Consultant Social Media

    Echipa pro mass-media tradițională:

    • Monica Jitariuc, Managing Director, MSLGROUP The Practice
    • Tudor Galoș, Consumer Marketing Director, Microsoft România
    • Cristian China Birta, Cristianchinabirta.ro

    Moderator:

    • Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management România
  • 14:00 - 15:00 Pauză de masă

    Pauză de masă

  • 14:30 - 16:00 Sesiunea 3

    CE CANALE ȘI CE CANAL DE COMUNICARE SE POTRIVEȘTE MAI BINE PENTRU COMPANIA TA?

    LANSARE DIGITAL REPORT

    La un an de la publicarea în premieră a listelor cu cele mai relevante nume din blogosfera românească și la mai bine de zece ani de când scrie despre online-ul românesc, Biz lansează un nou proiect editorial – Digital Report – care reunește informații despre cele mai importante agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă, top cei mai urmăriți vloggeri, top conturi de Instagram, precum și  top bloggeri cu care au colaborat agențiile și top agenții cu care au colaborat bloggerii în 2016.

    • 50 cele mai influente bloguri generaliste (lista alfabetică)
    • 50 cei mai influenți bloggeri – vedete și jurnaliști (lista alfabetică)
    • Cele mai vizibile bloguri de tehnologie
    • Cele mai vizibile bloguri de food
    • Cele mai vizibile bloguri de fashion
    • Cele mai vizibile bloguri de travel
    • Cele mai vizibile bloguri de design
    • Cele mai vizibile bloguri de marketing si digital
    • Cele mai vizibile bloguri de parenting
    • Cele mai vizibile bloguri despre relații și cuplu
    • Top agenții care au lucrat cu bloggerii în 2016
    • Top bloggeri cu care au lucrat agentiile în 2016

    Speakeri:

    • Adela Preda, Head of Planning,  Profero
    • Alexandru Negrea, Consultant Social Media
    • Marta Ușurelu, Business Owner, Biz
    • Reprezentant agenție care a lucrat cel mai bine cu bloggerii în 2016
    • Bloggerul cu care au lucrat cel mai bine agențiile în 2016