Program

Pe parcursul celor trei zile de workshopuri, conferinte, traininguri si networking specialistii in social media marketing iti vor arata care sunt cele mai potrivite strategii de social media marketing si cum te ajuta in activitatea de zi cu zi.

ZIUA 1 JOI, 10 Decembrie

  • 12.00 - 14.30 Check-In

    Inregistrarea participantilor

  • 14.30 - 15.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 16.00 - 16.30 Conferinta de deschidere a Social Media Snow Camp

    La Paraul Rece intrati in universul fascinant al comunicarii fresh din aerul tare de munte al online-ului romanesc. Va invitam sa va prezentati si sa exspuneti motivele si asteptarile care va insotesc in Social Media Snow Camp. Cum se stie deja  in tabara punem accent pe interactiune si teambuilding. Va invitam sa luati in considerare lucrul pe echipe, identificarea si prezentarea provocarilor intalnite precum si solutionarea cat mai creativa a situatiilor de criza, ce vor aparea pe parcursul exercitiilor ce urmeaza a fi rezolvate in sesiunile practice.

  • 16.30 - 19.00 Directii si tendinte in marketing si comunicare

    Cele mai bune campanii in 2015. Cum iti construiesti si iti dezvolti strategia de comunicare.

    Cristian Manafu, consultant social media – vezi prezentarea aici

    Fost jurnalist format in presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din Romania si cunoscut organizator de evenimente business-to-business. Din 2008, activeaza ca trainer si consultant in social media. Incepand cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau in-house despre social media si a derulat campanii si proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii si agentii de comunicare.

    Alexandru Negrea, consultant social media

    Cu o experienta de peste 4 ani in zona de marketing si comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer kn social media. In 2012 a infiintat, impreuna cu Andrei Rosca, primele cursuri intensive de social media din Romania – Social Media School. Scrie pe blogul alexandrunegrea.ro din 2006 si pe marketing20.ro, blog despre marketing si comunicare online. A colaborat in ultimii ani, ca blogger sau ca trainer, cu mai bine de 100 de companii din Romania. In perioada octombrie 2010 – februarie 2013 a ocupat functia de Social Media Manager la BCR iar in perioada martie 2013 – martie 2015 a fost Head of Facebook Department la agentia Spada.

    Iulian Padurariu, Marks

    Cu background solid ca director de marketing (Policolor, Murfatlar, TVR) si publicitate (partener Trout & Partners pentru birourile din Bucuresti, Chisinau si Viena), experienta lui Iulian Padurariu numara 11 premii Effie. In ultimii ani, s-a concentrat pe felul in care digitalul si retelele sociale au schimbat marketingul dar si felul in care se inoveaza in companii.

  • 19.00 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 - 21.00 Cina

    Cina

  • 21.00 #BizSmsCamp Intro Party

    “Scotish Party” powered by Chivas

ZIUA 2 VINERI, 11 Decembrie

  • 08.00 - 10.00 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00 - 11.00 Importanta identitatii

    Sesiune speciala sustinuta de Catalin Nastasoiu.

    Catalin Nastasoiu este artist ceramic, senior designer, producator. In prezent, locuieste la New York, unde a fondat Catapult Creative Partners, companie prin intermediul careia colaboreaza cu televiziuni, case de productie, studiouri de film, universitati, institutii culturale, artisti. Din 2010 a initiat proiectul RONATIV.

  • 11.00 - 12.00 Strategii de comunicare in era digitala. Ce spun companiile.

    Platformele de comunicare in online creeaza oportunitati fara precedent in diseminarea informatiilor si interactiunea directa cu consumatorii. Limitele creativitatii cunosc noi limite, iar oportunitatile sunt nenumarate, cu toate acestea si riscurile sunt pe masura.

    Dintre speakeri:

    Alexandru Oancea, Marketing Director, Veka – vezi prezentarea aici
    Matei Psatta, Digital Strategy & Social Media Director, Leo Burnett Romania
    Oana Ioja, Marketing Specialist, Telekom Romania – vezi prezentarea aici
    Andrada Creata, Online Communication Officer, UniCredit Bank – vezi prezentarea aici
    Alexandru Aron, Consultant comunicare, UniCredit Bank

    Teme de discutie:

    Cum gandim si cum masuram o campanie eficienta?
    Care este cea mai potrivita reteta de comunicare in lansarea unui nou produs/serviciu pe piata?
    Managmentul situatiilor de criza.
    Ce invatam din greseli?
    Cat de mult conteaza creativitatea si curajul in deciziile de comunicare?

  • 12.00 - 12.30 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.30 - 13.30 Curajul de a te razgandi

    Sesiune speciala sustinuta de Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management Romania

    Radu Atanasiu preda Critical Thinking la Maastricht School of Management Romania si online pe iversity.org, este business angel si fondator al platformei de voluntariat DeBunavoie.ro.

    Curajul de a te razgandi – vezi prezentarea aici

    Un pic de flexibilitate nu strica in viata, in cariera si chiar in business. Sau, cum spunea Groucho Marx: “Astea sunt principiile mele si, daca nu va plac, sa stiti ca am si altele”. Traim intr-o societate de oameni siguri pe ei, cu opinii ferme, care nu se razgandesc prea usor. Si asta nu e un lucru bun. O sa vorbim despre mecanismele nocive de gandire prin care ne anchilozam convingerile si despre cum le putem contracara.

  • 13.30 - 14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30 - 16.30 Exercitiu practic: Cum gandesti si implementezi o campanie de promovare in online?

    Timp de 90 minute, participantii la tabara vor lucra pe echipe, la un exercitiu practic interactiv, pentru a rezolva un brief de campanie in social media.
    Echipele vor fi coordonate de trei profesionisti cu experienta in campanii derulate in social media. La finalul rezolvarii exercitiului, fiecare echipa va desemna un reprezentat, care va sustine o prezentare a solutiilor identificate, in fata juriului alcatuit din profesionisti de marketing si comunicare din companii active in social media.

  • 16.30 - 19.00 Prezentarea proiectelor & Jurizare

    Fiecare echipa va prezenta ideile de campanie identificate. Echipele participante vor putea interactiona cu juriul si vor raspunde intrebarilor din sala ale colegilor si ale reprezentantilor companiei care le-au furnizat brief-ul. Juriul va puncta originalitatea ideilor prezentate, creativitatea si aplicabilitatea solutiilor si va decide echipa castigatoare.

  • 19.00 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 - 21.00 Cina

    Cina

  • 21.00 Party

    Party & Karaoke

ZIUA 3 SAMBATA, 12 Decembrie

  • 08.30 - 10.00 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00 - 11.00 Marta Usurelu, Redactor-sef Biz

    vezi prezentarea aici

    BunaStarea blogosferei – O analiza la rece a peisajului social media romanesc in 2015

  • 11.00-11:30 Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO

    vezi prezentarea aici

    Lucreaza in publicitate din 1994, cand s-a angajat la Graffiti BBDO in calitate de Research Manager. Din 2008 este Integrated Communication Director in cadrul aceleiasi agentii. De-a lungul anilor a pus umarul la mai multe premiere in publicitatea romaneasca, nu doar la  la nivel creativ, ci si organizatoric. Infiintarea primului departament de cercetare sau a primului departament de strategie in agentie de publicitate, ambele la Graffiti BBDO, sunt doar doua exemple in acest sens. Nu se teme sa spuna lucrurilor pe nume și are harul de a incanta auditoriul cu povești cu talc desprinse din experienta proprie. Poate si de aceea este un profesor atat de iubit de studenti si un speaker atat de apreciat in conferintele industriei de comunicare.

  • 11.30 - 12.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.00-12:15 Robert Katai, Visual Marketer & Brand Evangelist Bannersnack

    Instagram: puterea vizualului într-un buzunar – vezi prezentarea aici

    Blogger si Fondator Instagramology – singurul blog despre Instagram cu interviuri, păreri şi statistici. Este un early adopter care crede în puterea exemplului, astfel că încurajează pe toată lumea să testeze la nesfârșit și să tragă învățăminte în acest mod.

  • 12.15-12.30 Mihai Taranu, Videoblogger, Zmenta.ro

    Videoblogging – noutati si tendinte – vezi prezentarea aici

    Mihai Taranu, cunscut in online drept ZMENTA, se filmeaza din iulie 2012.  Este pasionat de online din 2005, facea site-uri, din 2008 si-a deschis un blog de unde mai preluau articole si ziare atat locale, cat si nationale. De prin 2010 a inceput sa cochetez cu fotografia si marketing-ul, astfel am ajuns sa lucreze pentru mai multe firme si institutii. Din 2013 face doar vlogging, prezinta evenimente si mixeaza.

  • 12.30-13:00 Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star

    vezi prezentarea aici

    Laurentiu Dumitrescu este Managing Partner al Digital Star, parte a Leo Burnett Group. Lucreaza in comunicarea digitala de peste 10 ani, deschizandu-si prima agentie de comunicare online in 2002. Din ianuarie 2010, compania creata de el s-a afiliat grupului Leo Burnett Romania. Proiectele Digital Star au castigat in ultimii doi ani din ce in ce mai multe aprecieri la festivalurile care premiaza creativitatea in mediul digital.

  • 13.00 - 14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30 - 15.30 Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group

    Puterea Creativitatii

    Din toamna anului 2014, Razvan Capanescu este Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett, fiind responsabil de trei agentii de publicitate: Leo Burnett (ATL), iLeo (digital) si Arc (agenția de shopper marketing si brand activation ). Mai bine de sapte ani, pana in februarie 2014, a fost Creative Director si Chief Creative Officer al grupului Publicis. Inainte de Publicis, a fost director de creatie la Ogilvy & Mather si, in timp, a mai facut parte din echipele Bates, Momentum/ McCann Erickson si TBWA. Nascut in 1974, a absolvit Facultatea de Drept in 1997.

  • 15.30 - 16.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 16.00 - 17.30 Ce urmeaza in social media? Bloggeri & Agentii & Branduri

    Sesiune interactiva moderata de Cristian China-Birta

    Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro si antreprenor online. De formatie jurnalist, din 2007 a descoperit bloggingul si a decis sa mearga pe calea aceasta. In 2011 a lansat si Blogal Initiative, o agentie prin care desfasoara campanii pentru bloggeri intr-o modalitate care s-ar caracteriza prin “democratizarea” ofertei companiilor catre bloggeri. Din 2013 este implicat in Kooperativa.ro, care inseamna proiecte de nisa precum sportlocal.ro, blogdebere.ro, blogdefotografie.ro, blogdecafea.ro, blogdecinema.ro, taximetre.ro, toate reunite sub umbrela de brand Kooperativa 2.0, companie pe care o detine alaturi de Vlad Dulea. – vezi prezentarea aici

  • 17.30 - 18.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 18.00 - 19.00 Concluziile editiei

    Concluziile editiei

  • 19.00 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 - 21.00 Cina

    Cina

  • 21.00 Party

    The Final #BizSMSCamp 2015 Party

ZIUA 4 DUMINICA, 13 Decembrie

  • 08.00 - 10.00 Mic Dejun & Networking

    Mic Dejun & Networking

  • 11.00 - 12.00 Snow Camp chillout moments!

    Snow Camp chillout moments

  • 12.00 Check Out

    Check Out