Program

Pe parcursul celor trei zile de workshopuri, conferinte, traininguri si networking specialistii in social media marketing iti vor arata care sunt cele mai potrivite strategii de social media marketing si cum te ajuta in activitatea de zi cu zi.

ZIUA 1 JOI, 7 Decembrie

  • 12.00 - 14.00 Check-In

    Inregistrarea participantilor

  • 14.00 - 16.00 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 16.00 - 16.30 Conferinta de deschidere a Social Media Snow Camp

    La Paraul Rece intri din prima zi in universul fascinant al comunicarii din aerul tare de munte al online-ului romanesc. Participantii sunt invitati sa se prezinte si sa expuna motivele participarii si asteptarile care-i insotesc la Social Media Snow Camp. In tabara se pune accent pe interactiune si teambuilding. Participantii sunt invitati sa ia in considerare lucrul pe echipe, identificarea si prezentarea provocarilor intalnite in activitatile evenimentului, precum si solutionarea cat mai creativa a situatiilor de criza ce vor aparea pe parcursul exercitiilor din sesiunile practice.

  • 16.30 - 18.30 Directii si tendinte in marketing si comunicare

    Sesiune interactiva care prezinta tendintele in comunicarea companiilor si modalitatile prin care social media ajuta companiile sa aiba campanii de success.

    Dintre speakeri:

    Raluca Kisescu, Brand Marketing Strategist, Trainer & Coach: „Limbajul de lemn”
    Cu un majorat în marketing, un deceniu ca director de marketing şi un prim an de freelancing, Raluca Kisescu se simte că Benjamin Button. După ce a glocalizat, forecastat, aliniat, integrat şi chiar develope-at branduri şi campanii pentru compania numărul unu de cosmetice din România, se încearcă pe sine într-o junglă urbană a consultanţei pe cont propriu. Se ocupă cu structuri şi procese, job profiles, planning, strategie de brand comercial şi social, pitch-uri, briefuri şi idei creative.Este de asemenea, trainer-consultant pe module online Harvard Manage Mentor în cadrul Qualians Learning & Development Consultancy.

    Cristian Manafu, manafu.ro: „Ce campanii funcţionează şi sunt efieciente în 2018?”
    Fost jurnalist format în presă de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din România şi cunoscut organizator de evenimente business-to-business. Din 2008, activează că trainer şi consultant în social media. Începând cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau in-house despre social media şi a derulat campanii şi proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii şi agenţii de comunicare.

    Mugur Pătraşcu, Founder, Screen Native: „Care este impactul conţinutului videoul pentru companii?”
    Mugur Pătraşcu are 16 ani de experienţă în domeniul comunicării, dintre care 13 ani în digital. După câţiva ani petrecuţi în televiziune, Mugur şi-a început cariera în publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett şi Grey. În 2006 înfiinţează iLeo, unul dintre cele mai de succes proiecte de comunicare digitală în România. Este profesor asociat al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării de 8 ani. De-a lungul anilor Mugur a deschis şi crescut, împreună cu alţi asociaţi şi alte businessuri în domeniul digital: portalul Oraşul Meu, agenţia de comunicare pe medii mobile Breeze Mobile sau proiectul 4inmasina

    Marian Ionescu, Head of Influencer Marketing Department, MSL The Practice
    Marian este daily-vlogger de peste 500 de episoade, blogger generalist de 8 ani și om de agenție de 6 ani, unde a dezvoltat și implementat strategii de social media pentru companii cunoscute din România. În prezent este vlogger, blogger şi Head of Influencer Marketing Department, MSL The Practice. Anterior a fost Head of Social Media în cadrul agenţiei GMP PR.

  • 18.30 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 - 21.00 Cina

    Cina

  • 21.00 #BizSmsCamp Intro Party

    Chivas 

ZIUA 2 VINERI, 8 Decembrie

  • 08.00 - 10.00 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00 - 11.30 Adevărul despre social media

    Platformele de comunicare in online creeaza oportunitati fara precedent in diseminarea informatiilor si interactiunea directa cu consumatorii. Creativitatea cunoaste noi orizonturi si oportunitatile sunt nenumarate, cu toate acestea, si riscurile sunt pe masura.

    Dintre speakeri:

    Cristian China-Birta: cristianchinabirta.ro: “Ce-şi doresc companiile de la scial media”
    Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro şi antreprenor online. De formaţie jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” şi a lucrat în administraţie publică locală şi centrală, după care a devenit consultant în comunicare.
    Scrie pe blogul sau personal chinezu.eu, din 2007, despre social media, blogging şi antreprenoriat.
    În 2011 a lansat şi Blogal Initiative, o agenţie prin care desfăşoară campanii pentru bloggeri într-o modalitate inediata, care s-ar caracteriza prin „democratizarea” ofertei companiilor către bloggeri. Din 2013 este implicat în Kooperativa.ro, care înseamnă proiecte de nişă precum sportlocal.ro, blogdebere.ro, blogdefotografie.ro, blogdecafea.ro, blogdecinema.ro, taximetre.ro, toate reunite sub umbrela de brand Kooperativa 2.0, companie pe care o deţine alături de Vlad Dulea.

    Alexandru Negrea, consultant social media: “Ce poate face social media pentru companii”
    Cu o experiență de peste 4 ani în zona de marketing și comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înființat, împreună cu Andrei Roșca, primele cursuri intensive de social media din România – Social Media School.

    Scrie pe blogul alexandrunegrea.ro din 2006 si pe marketing20.ro, blog despre marketing şi comunicare online. A colaborat in ultimii ani, ca blogger sau ca trainer, cu mai bine de 100 de companii din Romania. In perioada octombrie 2010 – februarie 2013 a ocupat functia de Social Media Manager la BCR iar in perioada martie 2013 – martie 2015 a fost Head of Facebook Dept. la agenţia Spada.

  • 11.30 - 12.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.00 - 13.00 Companiile au microfonul

    Promovarea prin intermediul mediilor sociale deschide noi oportunitati, dar si foarte multe provocari. Brandurile pot acum sa intre in dialog direct consumatorii, prin urmare se schimba fundamental atat forma, cat si fondul continutului de marketing. Care sunt noile reguli si cum se pregatesc companiile sa faca fata noilor realitati?

  • 13.00 - 14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30 - 16.30 Exercitiu practic: Cum gandesti si implementezi o campanie de promovare in online?

    Timp de 90 minute, participantii la tabara vor lucra pe echipe, la un exercitiu practic interactiv, pentru a rezolva un brief de campanie in social media.
    Echipele vor fi coordonate de trei profesionisti cu experienta in campanii derulate in social media. La finalul rezolvarii exercitiului, fiecare echipa va desemna un reprezentat, care va sustine o prezentare a solutiilor identificate, in fata juriului alcatuit din profesionisti de marketing si comunicare din companii active in social media.

  • 16.30 - 19.00 Prezentarea proiectelor & Jurizare

    Fiecare echipa va prezenta ideile de campanie identificate. Echipele participante vor putea interactiona cu juriul si vor raspunde intrebarilor din sala ale colegilor si ale reprezentantilor companiei care le-au furnizat brief-ul. Juriul va puncta originalitatea ideilor prezentate, creativitatea si aplicabilitatea solutiilor si va decide echipa castigatoare.

  • 19.00 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 - 21.00 Cina

    Cina

  • 21.00 Party

    Chivas  

ZIUA 3 SAMBATA, 9 Decembrie

  • 08.30 - 10.00 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00 - 11.30 Sesiune Debate

    Dezatere moderată de Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer Maastricht School of Management România

  • 11.30 - 12.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.00-13:30 Puterea brandingului personal

    Bogdan Comănescu Founder, Accelera

  • 13.30 - 14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30 - 15.30 Puterea pasiunii

    Cum am devenit ce sunt azi!
    Ana Morodan, Influencer & Online Entrepreneur

  • 15.30 - 16.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 16.00 - 17.00 FAŢĂ ÎN FAŢĂ: BLOGGERI, AGENŢII ŞI BRANDURI

    Sesiune interactivă în care taberele discută faţă în faţă despre subiectele pe care le presupune colaborarea într-o campanie.

  • 17.00 - 18.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 18.00 - 19.00 Concluziile editiei

    Concluzii Social Media Snow Camp

  • 19.00 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 - 21.00 Cina

    Cina

  • 21.00 Party

    Party

ZIUA 4 DUMINICA, 10 Decembrie

  • 08.00 - 10.00 Mic Dejun & Networking

    Mic Dejun & Networking

  • 11.00 - 12.00 Snow Camp chillout moments!

    Snow Camp chillout moments

  • 12.00 Check Out

    Check Out