Program

Programul este in curs de actualizare.

Pe parcursul celor trei zile de workshopuri, conferinte, traininguri si networking specialistii iti vor arata care sunt cele mai potrivite strategii de social media marketing si cum te ajuta acestea in activitatea de zi cu zi.

ZIUA 1 JOI, 6 Iulie

  • 12.00 - 14.00 Check-In

    Inregistrarea participantilor

  • 14.300 - 16.00 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 16.00 - 16.30 Conferinta de deschidere a Social Media Summer Camp

    La Paraul Rece intri din prima zi in universul fascinant al comunicarii din aerul tare de munte al online-ului romanesc. Participantii sunt invitati sa se prezinte si sa expuna motivele participarii si asteptarile care-i insotesc la Social Media Snow Camp. In tabara se pune accent pe interactiune si teambuilding. Participantii sunt invitati sa ia in considerare lucrul pe echipe, identificarea si prezentarea provocarilor intalnite in activitatile evenimentului, precum si solutionarea cat mai creativa a situatiilor de criza ce vor aparea pe parcursul exercitiilor din sesiunile practice.

  • 16.30 - 18.30 Directii si tendinte in marketing si comunicare

    Sesiune interactiva care prezinta tendintele in comunicarea companiilor si modalitatile prin care social media ajuta companiile sa aiba campanii de success.

    Dintre speakeri:

    Cristian Manafu, manafu.ro
    Victor Kapra, victorkapra.ro
    Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy, Leo Burnett Bucharest

    Invitati surpriza:

    – reprezentant companie
    – reprezentant agentie
    – blogger

  • 18.30 - 20.00 Timp liber

  • 20:00 Cina

    Cina powered by Calif

  • 21:00 Social Media Summer Camp Opening Party

    Summer Camp Opening Party

ZIUA 2 VINERI, 7 Iulie

  • 08:00-10:00 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00 - 12.00 Sesiune Debate

    Sesiune speciala sustinuta de Radu Atanasiu – Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management Romania

    Competitie de debate pe tema Campanii pe Facebook VS Campanii pe Bloguri. Vom dezbate dupa regulile competitiilor de formal debate. Ingrediente: o tema relevanta si pasionanta, doua echipe bine pregatite sa ii bombardeze pe ceilalti cu argumente si contra-argumente, un cronometru pentru fiecare discurs, precum si un juriu competent, aspru, impartial si imposibil de mituit.

    Dezbaterea (“debate” in engleza) practicata ca sport isi are originea in Anglia secolului XVIII si este modelata dupa dezbaterile din Parlamentul Britanic. Scopul evident al dezbaterii este lamurirea unei teme spinoase (de exemplu: “Este un guvern tehnocrat mai potrivit pentru Romania decat unul politic?”,  “Este casatoria o institutie depasita?”, sau “Are dreptul Caitlyn Jenner să vorbeasca in numele femeilor?”).

    Dar practicarea dezbaterii are multe efecte colaterale, cateodata mai importante decat ajungerea la un verdict. Debate-ul este o unealta perfecta de invatare – in urma participarii la o dezbatere dobandesti o intelegere profunda si echilibrata a subiectului. Vorbirea in public nu poate gasi un exercitiu mai eficient decat dezbaterea, asta pentru ca, alaturi de coerenta in argumentatie, stilul, tonul si umorul sunt cruciale. Debate-ul este si o unealta incredibila de socializare – afli o gramada de lucruri surprinzatoare despre ceilalti daca dezbati cu ei (sau impotriva lor). Si, nu in ultimul rand, cercetatorii britanici (cine altii?) au descoperit ca practicarea debate-ului de dimineata vindeca mahmureala la fel de eficient ca aspirina.

    Debateri

    David Moscovici, Trainer de Debate, Asociatia Romana de Dezbatere, Oratorie si Retorica
    Nae Sovaiala, Trainer de Debate, Biritish Council

  • 12.00-12.30 Pauza cafea

    Pauza de cafea

  • 12.30 - 13.30 Cum am devenit ce sunt astazi

    Sesiune speciala sustinuta de Dan Byron

  • 13.30 - 14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30- 16.30 Exercitiu practic: cum gandesti si implementezi o campanie de social media

    Timp de 90 minute, participantii la tabara vor lucra pe echipe, la un exercitiu practic interactiv, pentru a rezolva un brief de campanie in social media.
    Echipele vor fi coordonate de trei profesionisti cu experienta in campanii derulate in social media. La finalul rezolvarii exercitiului, fiecare echipa va desemna un reprezentat, care va sustine o prezentare a solutiilor identificate, in fata juriului alcatuit din profesionisti de marketing si comunicare din companii active in social media.

  • 16.30-17.00 Pauza cafea

    Pauza de cafea

  • 17.00 – 19.00 Prezentarea proiectelor & jurizare

    Fiecare echipa va prezenta ideile de campanie identificate. Echipele participante vor putea interactiona cu juriul si vor raspunde intrebarilor din sala ale colegilor si ale reprezentantilor companiei care le-au furnizat brief-ul. Juriul va puncta originalitatea ideilor prezentate, creativitatea si aplicabilitatea solutiilor si va decide echipa castigatoare.

  • 19.00 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 Cina

    Cina

  • 21.00 Lillet le Bon Gout!

    Summer Party by Lillet!

ZIUA 3 SAMBATA, 8 Iulie

  • 08.30-10.00 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00-11.30 Cum construiesti o campanie de impact/cum iti vin ideile?

    Platformele de comunicare in online creeaza oportunitati fara precedent in diseminarea informatiilor si interactiunea directa cu consumatorii. Creativitatea cunoaste noi orizonturi si oportunitatile sunt nenumarate, cu toate acestea, si riscurile sunt pe masura.

    Dintre speakeri:

    Cristian China-Birta, cristianchinabirta.ro
    Alexandru Negrea
    , consultant social media
    Valentin Văcăruș, Managing Director, Godmother

  • 11.30-12.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.00 - 13.00 Companiile au microfonul.

    Promovarea prin intermediul mediilor sociale deschide noi oportunitati, dar si foarte multe provocari. Brandurile pot acum sa intre in dialog direct consumatorii, prin urmare se schimba fundamental atat forma, cat si fondul continutului de marketing. Care sunt noile reguli si cum se pregatesc companiile sa faca fata noilor realitati.

    Dintre speakeri:

    Ana Maria Băjan, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
    Ramona Grigoriu, Specialist Marketing Online, Farmec
    Andrei Ungureanu, Digital Content Manager, Coca-Cola România

  • 13.00-14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30-15.30 Puterea pasiunii

    Claudiu Butacu, Presedintele Asociatiei Solar Decatlon Bucuresti
    Mihai Toader-Pasti, Project Manager, EFdeN

  • 15.30-16.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 16.00 - 17.30 Despre bani si iarasi bani cu bloggeri, agentii si branduri

    Sesiune interactiva in care taberele discuta fata in fata despre bani, subiectul care ramane la fel de arzator in campanii indifferent de trecerea timpului.


  • 17.30-18.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 18.00 - 19.00 Concluziile editiei

    Concluzii Social Media Summer Camp

  • 19.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 Cina

    Cina

  • 21.00 Havana in the Street Party

    Social Media Summer Camp Farewell Party

ZIUA 4 DUMINICA, 9 Iulie

  • 08.00-10.00 Mic Dejun & Networking

    Mic Dejun & Networking

  • 11.00-12.00 Summer Camp chillout moments!

    Summer Camp chillout moments

  • 12.00 Check Out

    Check Out