Companii

Solutii adecvate fiecarui client in parte

30 mai 2013 3 min

Solutii adecvate fiecarui client in parte

Reading Time: 3 minute

<p> Inceputa ca un business de familie in 1994, Eurotravel are acum 15 specialisti si o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro. Radu Milcu (34 de ani), directorul executiv al agentiei, continua  afacerea tatalui sau si are de gand sa o dezvolte mizand pe clientii corporate.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Cu ce strategii noi de business ati venit in ultimii ani pentru castigarea de noi clienti?</p> <p> Impreuna cu majoritatea clientilor nostri corporate, am dezvoltat solutii tehnice customizate in functie de nevoile fiecaruia. Standardizarea proceselor de rezervare este un factor esential pentru derularea in cele mai bune conditii a colaborarii cu clientii nostri. In acelasi timp, atitudinea orientata catre client si flexibilitatea de a ne adapta la cerintele particularizate ale fiecaruia reprezinta un atu important atat pentru pastrarea clientilor vechi, cat si pentru atragerea celor noi. </p> <p>  </p> <p> Care sunt cel mai bine vandute pachete de business pe care le aveti?</p> <p> Pachetele MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) au cu siguranta ponderea cea mai mare din volumul total al serviciilor corporate oferite. Rolul nostru este sa preluam cererile clientilor, de multe ori chiar din stadiul de proiect, si sa le ducem la bun sfarsit ocupandu-ne de cele mai mici detalii pentru reusita evenimentului. Ca volum de tranzactii insa, partea cea mai mare revine rezervarilor pentru calatoriile de afaceri uzuale, pentru care de asemenea oferim servicii complete, incepand de la rezervarea biletelor de avion, a cazarii si a transferurilor private catre/de la aeroport si pana la inregistrari pentru participarile la congrese, targuri sau expozitii sau rezervari la restaurante si inchirieri de masini.</p> <p>  </p> <p> Aveti oferte si catre evenimente sportive.</p> <p> Cat de bine primite sunt aceste oferte?</p> <p> Eurotravel a fost printre primele agentii care au promovat oferte pentru evenimente sportive si concerte, fiind printre altele agent oficial de ticketing pentru toate editiile Jocurilor Olimpice incepand cu Atena 2004 si terminand cu recenta editie din 2012 de la Londra. Avand in vedere cresterea interesului pentru acest gen de evenimente, am creat un departament special Music & Sport care se ocupa exclusiv de facilitarea participarii iubitorilor de muzica si sport la cele mai importante meciuri si concerte. In general sunt excursii scurte, de 2-3 zile, care includ transport, cazare si bilete de acces la eveniment, dar pot fi ajustate in functie de preferintele fiecaruia.</p> <p>  </p> <p> Care sunt cele mai importante parteneriate externe pe care le aveti si ce au schimbat partenerii straini de la venirea crizei incoace?</p> <p> In 19 ani am creat si dezvoltat parteneriate puternice cu furnizori de servicii importanti din domeniu, printre care se numara distribuitori globali de servicii hoteliere, tour-operatori pentru destinatiile de vacante, companii de croaziere, parcuri de distractii etc. Evident, venirea crizei a dus la o usoara scadere a volumului generat, dar acest lucru nu poate afecta un parteneriat pe termen lung. In schimb, in prezent orice noua colaborare presupune verificarea in prealabil a partenerului. Este de ajuns ca o singura veriga din acest lant sa fie slaba pentru ca in final acest lucru sa se rasfranga asupra clientilor finali, respectiv turistii.</p> <p>  </p> <p> Care sunt tendintele pe segmentul de business travel, care sunt noutatile agentiei?</p> <p> Pentru noi, primul trimestru al anului 2013 a reprezentat o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 60% fata de 2012. Un mare procent din aceasta crestere provine din segmentul de clienti corporate. In general, acestia folosesc serviciile noastre pentru bonificatii catre propriii angajati sau pentru elaborarea unor premii pentru distribuitori, clienti etc. Pachetele sunt foarte variate si tin cont de specificul fiecarui client al produselor sau serviciilor promovate. De cele mai multe ori suntem implicati direct in procesul de creatie al campaniilor, care se structureaza in jurul premiului oferit. Ca trend, agentia de turism nu mai reprezinta doar un furnizor de servicii, ci suntem partenerii clientilor nostri, colegii lor. In ceea ce priveste team building-urile, pe perioada verii am observat o crestere a solicitarilor pentru litoralul bulgaresc, unde conceptul “all inclusive” acopera mult mai bine nevoile unor astfel de evenimente complexe. Dar raman in continuare destinatii solicitate gen Delta Dunarii, Valea Prahovei, orasele din Transilvania (Brasov, Sibiu). Semnalele primite din piata sunt destul de bune, asa ca speram ca vom reusi sa dezvoltam in continuare parteneriatele incepute.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: