Marketing Stiri

Solutii nemtesti la probleme romanesti

26 sept. 2014 < 1 min

Solutii nemtesti la probleme romanesti

Reading Time: < 1 minut

Veka Romania a lansat campania “Dr. Fenster – solutii nemtesti pentru probleme romanesti”, prin care isi propune deopotriva informarea si educarea consumatorului roman in ceea ce priveste achizitia corecta a ferestrelor sau depistarea problemelor tamplariei vechi.

“In urma studiului asupra perceptiilor despre sistemele de ferestre cu geam termopan pe care VEKA Romania l-a realizat in anul 2013, am constatat ca exista o mare lipsa de informare a consumatorului roman in ceea ce priveste semnificatiile si diferentele dintre o fereastra termoizolanta si un simplu termopan. Dr. Fenster este vocea prin care ne dorim sa ajutam clientii sa constientizeze importanta unei ferestre de calitate pentru confortul propriei locuinte. Astfel, campania “solutii nemtesti pentru probleme romanesti” va prezenta beneficiile majore pe care le aduce un sistem de profile PVC de clasa A intr-o locuinta”, declara Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.

VEKA Romania este singurul furnizor de profile PVC destinate productiei de tamplarie termoizolanta, ce ofera in mod exclusiv solutii de clasa A (conform SR EN 12608).

Fondata in anul 1969, ca urmare a preluarii producatorului german Vekaplast, care la acea data avea doar 8 angajati, VEKA a devenit, in 2011, lider mondial pe piata sistemelor de profile PVC-U pentru usi, ferestre si obloane, numarand astazi mai mult de 3.600 de angajati si inregistrand vanzari de aproape 800 de milioane de euro in intreaga lume. Prezent pe 6 continente, grupul VEKA isi desfasoara activitatea in 25 de locatii la nivel mondial, operand 16 locatii de productie.

VEKA Romania, infiintata in anul 2000, este detinuta in totalitate de catre VEKA AG Germania si are peste 30 de angajati, in prezent deruland afaceri cu peste 180 de parteneri in intreaga tara.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: