Start înscrieri pentru Top Social Brands 2018

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, ediția din 2018. Astfel, pentru al zecelea an consecutiv, toți cei interesați să înscrie un brand o pot face prin completarea chestionarului din acest link și trimiterea acestuia via email la adresa: biz@revistabiz.ro, până la data de 26 aprilie.

Top Social Brands 2018 este un clasament rezultat în urma unei cercetări ample realizate de revista Biz, împreună cu ZeList.

Top Social Brands 2018 va rezulta în urma unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media. În analizarea brandurilor vor fi luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri (bannere, postări, teste, blogger ambasadors, endorsare pe bloguri, proiecte speciale cu bloggeri); campanii cu videobloggeri; pagina de Facebook; sponsored ads; aplicații Facebook; grupuri pe Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Instagram; activități de brand (promovare, interactiune, customer care) în noi rețele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp); campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebrități; campanii de advertising (paid media) în rețele de socializare de nișă și aplicații mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard etc. Nu sunt incluse aici campanii de Facebook Ads); proiecte speciale video (conținut dedicat pentru YouTube sau Facebook sau transmisiuni Live); site cu user generated content; inițiator / sponsor la evenimente dedicate blogosferei sau promovării prin social media; customer care / customer relationship în social media (pe Facebook, forumuri, căutări pro-active pe forumuri); activități de recrutare prin social media; monitorizare activă a social media (menționarea instrumentelor folosite); alte conturi de social media (Pinterest, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activitati în afara celor menționate mai sus.

Criteriile de selecție țin  cont de activitățile desfășurate de branduri în social media în intervalul 25 aprilie 2017 – 25 aprilie 2018. 

Nu vor fi incluse în analiză branduri media sau activități de autopromovare desfășurate de agențiile de comunicare.

Rezultatele clasamentului care reflecta gradul de implicare a brandurilor în social media vor fi anunțate în cadrul conferinței Top Social Brands 2018

Rezultatele Top Social Brands 2017, aici